Handtekeningen formulier check
Moderator:Beheerders
Dames en heren!
Het was tijd voor een andere aanpak en zo ben ik een de slag gegaan. Ik heb op het moment een soort van inschrijf formulier gemaakt waarmee ik handtekeningen wil verzamelen.
Ik had het liever als een soort plaatje geupload maar het moest even zo:
http://www.megaupload.com/?d=4HE3C6M7
Je moet eerst rechtsboven de code invullen, dan op download bestand klikken. Je krijgt een nieuw scherm, even in de 35 seconden wachttijd iets te drinken halen, daarna verschijnt er onder 'Premium download' een 'Normaal download'. Je drukt op normaal download en dan verschijnt er nieuw schermpje. Je drukt op openen en dan verschijnt ie. Mocht het niet werken laat het even weten, probeer ik een andere manier. Weet niet helemaal wat de beste aanpak is.
Ik zou graag willen weten of dit formulier voor jullie gevoel voldoende is. Ik wil de uitleg op de achterkant uitprinten in een iets kleiner lettertype dan nu.
Als er aanpassingen vericht moeten worden voor jullie gevoel laat het hier even weten of stuur het naar Warehouse055@live.nl
Mochten er geen reacties komen laat ik het zoals het is en hoop ik de eerste slag te slaan bij de Wild West Jam! Momenteel moet ik nog even kijken of ik kan komen maar hopelijk gaat het goed komen!
Mocht je het nog niet helemaal duidelijk zijn waar het over gaat, lees dan even de volgende threads:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 454#500454
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 775#500775
Alvast bedankt!
Quynten
Het was tijd voor een andere aanpak en zo ben ik een de slag gegaan. Ik heb op het moment een soort van inschrijf formulier gemaakt waarmee ik handtekeningen wil verzamelen.
Ik had het liever als een soort plaatje geupload maar het moest even zo:
http://www.megaupload.com/?d=4HE3C6M7
Je moet eerst rechtsboven de code invullen, dan op download bestand klikken. Je krijgt een nieuw scherm, even in de 35 seconden wachttijd iets te drinken halen, daarna verschijnt er onder 'Premium download' een 'Normaal download'. Je drukt op normaal download en dan verschijnt er nieuw schermpje. Je drukt op openen en dan verschijnt ie. Mocht het niet werken laat het even weten, probeer ik een andere manier. Weet niet helemaal wat de beste aanpak is.
Ik zou graag willen weten of dit formulier voor jullie gevoel voldoende is. Ik wil de uitleg op de achterkant uitprinten in een iets kleiner lettertype dan nu.
Als er aanpassingen vericht moeten worden voor jullie gevoel laat het hier even weten of stuur het naar Warehouse055@live.nl
Mochten er geen reacties komen laat ik het zoals het is en hoop ik de eerste slag te slaan bij de Wild West Jam! Momenteel moet ik nog even kijken of ik kan komen maar hopelijk gaat het goed komen!
Mocht je het nog niet helemaal duidelijk zijn waar het over gaat, lees dan even de volgende threads:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 454#500454
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 775#500775
Alvast bedankt!
Quynten
Het word document wat je kan downloaden geeft een iets duidelijker beeld van hoe het formulier moet worden maar als kan je het hier ook nog lezen:
PAGINA 1(Voorkant)
⯠Ja, ik wil ook graag een indoor bike park in Apeldoorn
Mijn naam is: .
Mijn leeftijd is: .
Ik ben een:
⯠BMX rijder
⯠MTB (Dirt/Trails/Free) rijder
⯠Betrokkene bij de fietsscene
⯠Familielid
â¯Vriend/Kennis
⯠Anders, namelijk: .
Mijn woonplaats is: .
Ik ben bereikbaar via:
Telefoon/mobiel nummer: .
Emailadres: .
⯠Ik zou graag op de hoogte willen worden gehouden van de nieuwe ontwikkeling per mail.
Mijn specifieke wensen voor het park zijn:
. .
. .
. .
. .
. .
Heb je zelf nog ideeën of suggesties of hoe je kunt helpen plaats deze dan hier:
. .
. .
. .
. .
. .
PAGINA 2(Achterkant)
1 Wat is BMX en MTB?
BMX en MTB is een sport die beoefent word op een speciale stuntfiets. De tak BMX wordt uitgevoerd op een kleine fiets en MTB op een grote fiets. De fietsers proberen allerlei kunsten zowel op de grond als op obstakels, dat varieert van heuvels en bulten tot trappen en handleuningen. Het meest bekend zijn de skateparken waar de fietsers allerlei ‘tricks’ proberen op obstakels zoals de halfpipe en funbox. Zij oefenen dagelijks om steeds beter te worden en meer moeilijke dingen te kunnen doen. Naast de voldoening en adrenaline die uit de extreme stunts worden gehaald is het ook vaak heel gezellig en ontstaan er echte vrienden die elkaar alleen hebben leren kennen van het stuntfietsen.
2 Wat is een indoor bike park en wat is de bedoeling?
Met een indoor bike park wordt een stuntpark bedoelt waar de fietsers overdekt lekker hun gang kunnen gaan. In de winter kunnen de banen heel glad zijn wanneer het al licht vochtig is en kan je je flink bezeren. In de zomer word er gebruikt gemaakt van buiten parken maar toch doen zich daar zo nu en dan problemen die de fietsers belemmeren om te kunnen fietsen.
‘Maar er zijn toch al overdekte parken waar ook fietsers in mogen?’
Dat klopt. Toch worden fietsers lang niet alle parken toegelaten wat al een klein aantal is en worden in sommige parken op bepaalde tijdstippen in de week extra hoge tarieven geteld voor fietsers omdat er anders te weinig ander bezoek komt wat kan leiden tot een verlies in de parken. Vanzelfsprekend dat dit moet gebeuren om een park draaiende te houden maar een flinke tegenvaller voor de fietsers. Ook moeten fietsers soms onderdelen van hun fiets afhalen omdat de eigenaren van het park vinden dat die onderdelen het park kapot maken. Daarnaast mogen er alleen maar BMX rijders in overdekte skateparken en geen MTB rijders omdat hun fiets te groot is.
3 Wat is de doelstelling?
De doelstelling is om een overdekt park te maken waar de fietsers hun eigen plek hebben om te fietsen die word beheert door de organisatie Warehouse055 die zich daar op het moment voor in zet. De fietsers kunnen dan onder toezicht van de organisatie lekker fietsen wanneer ze willen. Later in het proces hopen we nog een winkel en reperatiewinkel erbij te kunnen openen. Door middel van zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen hopen we de gemeente Apeldoorn ervan te kunnen overtuigen om ons te helpen met het bouwen van een park.
DUS VUL HET FORMULIER IN EN HELP ONS OM EEN INDOOR BIKE PARK TE REALISEREN
Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met het onderstaande email adres.
EINDE PAGINA 2(Achterkant)
PAGINA 1(Voorkant)
⯠Ja, ik wil ook graag een indoor bike park in Apeldoorn
Mijn naam is: .
Mijn leeftijd is: .
Ik ben een:
⯠BMX rijder
⯠MTB (Dirt/Trails/Free) rijder
⯠Betrokkene bij de fietsscene
⯠Familielid
â¯Vriend/Kennis
⯠Anders, namelijk: .
Mijn woonplaats is: .
Ik ben bereikbaar via:
Telefoon/mobiel nummer: .
Emailadres: .
⯠Ik zou graag op de hoogte willen worden gehouden van de nieuwe ontwikkeling per mail.
Mijn specifieke wensen voor het park zijn:
. .
. .
. .
. .
. .
Heb je zelf nog ideeën of suggesties of hoe je kunt helpen plaats deze dan hier:
. .
. .
. .
. .
. .
PAGINA 2(Achterkant)
1 Wat is BMX en MTB?
BMX en MTB is een sport die beoefent word op een speciale stuntfiets. De tak BMX wordt uitgevoerd op een kleine fiets en MTB op een grote fiets. De fietsers proberen allerlei kunsten zowel op de grond als op obstakels, dat varieert van heuvels en bulten tot trappen en handleuningen. Het meest bekend zijn de skateparken waar de fietsers allerlei ‘tricks’ proberen op obstakels zoals de halfpipe en funbox. Zij oefenen dagelijks om steeds beter te worden en meer moeilijke dingen te kunnen doen. Naast de voldoening en adrenaline die uit de extreme stunts worden gehaald is het ook vaak heel gezellig en ontstaan er echte vrienden die elkaar alleen hebben leren kennen van het stuntfietsen.
2 Wat is een indoor bike park en wat is de bedoeling?
Met een indoor bike park wordt een stuntpark bedoelt waar de fietsers overdekt lekker hun gang kunnen gaan. In de winter kunnen de banen heel glad zijn wanneer het al licht vochtig is en kan je je flink bezeren. In de zomer word er gebruikt gemaakt van buiten parken maar toch doen zich daar zo nu en dan problemen die de fietsers belemmeren om te kunnen fietsen.
‘Maar er zijn toch al overdekte parken waar ook fietsers in mogen?’
Dat klopt. Toch worden fietsers lang niet alle parken toegelaten wat al een klein aantal is en worden in sommige parken op bepaalde tijdstippen in de week extra hoge tarieven geteld voor fietsers omdat er anders te weinig ander bezoek komt wat kan leiden tot een verlies in de parken. Vanzelfsprekend dat dit moet gebeuren om een park draaiende te houden maar een flinke tegenvaller voor de fietsers. Ook moeten fietsers soms onderdelen van hun fiets afhalen omdat de eigenaren van het park vinden dat die onderdelen het park kapot maken. Daarnaast mogen er alleen maar BMX rijders in overdekte skateparken en geen MTB rijders omdat hun fiets te groot is.
3 Wat is de doelstelling?
De doelstelling is om een overdekt park te maken waar de fietsers hun eigen plek hebben om te fietsen die word beheert door de organisatie Warehouse055 die zich daar op het moment voor in zet. De fietsers kunnen dan onder toezicht van de organisatie lekker fietsen wanneer ze willen. Later in het proces hopen we nog een winkel en reperatiewinkel erbij te kunnen openen. Door middel van zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen hopen we de gemeente Apeldoorn ervan te kunnen overtuigen om ons te helpen met het bouwen van een park.
DUS VUL HET FORMULIER IN EN HELP ONS OM EEN INDOOR BIKE PARK TE REALISEREN
Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met het onderstaande email adres.
EINDE PAGINA 2(Achterkant)
-
+1
maar toch dude vertel eens wat over jezelf dan.. it might help;)
en uhh.. waar meot t heen?
maar toch dude vertel eens wat over jezelf dan.. it might help;)
en uhh.. waar meot t heen?
Laatst gewijzigd door nut-case op di jun 09, 2009 5:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
1. Als je de vorige topics waar ik naartoe heb gelinkt leest had je dit kunnen weten.sneeuwpop schreef:vraag 1: Wie ben JIJ?
vraag 2: Je hebt het over "ons"; wie zijn dit?
vraag 3: Stop je nu ook na 4 dagen met deze actie?
vraag 4: Waarom wil jij perse een indoor bikepark?
Ik ben Quynten en ik bmx zelf ook. Laatst reed ik langs een leeg staand gebouw, ben ik binnen gaan kijken en kwam ik op het idee om er een skatepark in te beginnen. Daar ben ik op het moment nu mee bezig. Ik wil nu graag een indoor skatepark beginnen voor alleen fietsers maar omdat ik de doelgroep zo groot mogelijk wil maken wou ik ook de grote-fiets-scene erbij betrekken! Ik ben nu bezig met een handtekeningen actie, heb al met meerder instanties en organisaties contact opgenomen en nog steeds druk bezig!
2. Nouja, voorlopig ben ik het alleen zelf, afgezien van hulp die ik al aangeboden heb gekregen. Maar het klinkt zo lullig op steeds 'ik' op het formulier te zetten, vandaar.
3. Doe eens even normaal ja, er is blijkbaar toch wel meer animo dan ik dacht dus ga ik er toch weer mee verder, alleen pak ik het nu anders aan.
4. Ik zou hier in eerste instantie geen antwoord op willen geven maar ik moet formeel blijven. Ik wil graag perse een indoorpark omdat het me leuk lijkt, ik iets voor de fietsscene kan doen, en nog een heleboel andere dingen. Ik zou zeggen, lees de andere topics nog eens door, en krab eens aan je voorhoofd en kijk of je tevreden bent.
Ik hoop dat je er nu iets positiever tegen aankijkt!
Ja, blijkbaar was er op het andere forum toch wel belangstelling en ga ik het nu op een andere manier aanpakken. Iedereen die al een mail verstuurd heeft krijgt hier binnenkort nog een mail overDutchGeert schreef:Even een vraagje..
Ik had namelijk gereageerd om mijn hulp te bieden etc.
Toen kreeg ik een mailtje, het gaat niet door want er zijn na 4 dagen maar te weinig reacties binnen gekomen.
Is dit nou serrieus of..?

Voldoende? Vragen staat vrij!
Laatst gewijzigd door Quynten op di jun 09, 2009 6:13 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
veel succes,
btw, scribd is een goeie manier om zo'n formulier aan te bieden. dan kan je het online zien, en kan iedereen indien gewenst het bestand downloaden.
http://www.scribd.com/
mij lijkt hoe gemakkelijker en duidelijker je de petitie maakt, hoe meer kans je hebt op veel antwoorden, denk ook aan online petitie's, dat kan ook vrij gemakkelijk met http://www.petitiononline.com/
groeten
btw, scribd is een goeie manier om zo'n formulier aan te bieden. dan kan je het online zien, en kan iedereen indien gewenst het bestand downloaden.
http://www.scribd.com/
mij lijkt hoe gemakkelijker en duidelijker je de petitie maakt, hoe meer kans je hebt op veel antwoorden, denk ook aan online petitie's, dat kan ook vrij gemakkelijk met http://www.petitiononline.com/
groeten
dead straight to live wrong