identiti rebate 1420 jump fork of DMR Trailblade II 20mm

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie

identiti rebate 1420jump fork of dmr trailblade II 20mm?

identiti rebate 1420 jump fork
10
63%
dmr trailblade II 20mm
6
38%

Totaal aantal stemmen: 16

redoutterider
identiti rebate 1420 jump fork of DMR Trailblade II 20mm

Bericht door redoutterider » zo aug 02, 2009 12:32 pm

de vork moet dienen voor dirt en street

Afbeelding

of

Afbeelding

ik had dit topic eerst bij onderdelen staan maar daar kreeg ik geen reactie dus zet ik het hier maar want hier kijkt veel meer man,,alvast bedankt.
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/

_EdsE_

Bericht door _EdsE_ » zo aug 02, 2009 2:32 pm

Identi, die dmr is wel mooier, maar buigen rap.

Grtz

redoutterider

Bericht door redoutterider » zo aug 02, 2009 4:16 pm

_EdsE_ schreef:Identi, die dmr is wel mooier, maar buigen rap.

Grtz
in een review heb ik gelezen dat dit bij de vroegere modellen was bij DMR maar dat ze nu stijver en sterker zijn..review:
There are rumours that these forks bend easily. That only happened to the earlier versions of the fork, this version is strong as sin! I run this fork on my Brooklyn Machine Works parkbike (Sun BFR rims on Profile hubs, 25 tooth Tree Bicycle Co. sprocket, Primo hollowbite cranks with a Ti axle, Odyssey elementary stem with Gusset open prison bars, Tioga fs100 tyres, Ti v12 pedals, Shadow Con chain, Longnecks, Macneil Seat + Post combo, Chris King headset) They are very light but super strong, very stiff as well. Going from my old MZ D-street fork [9 lbs] to these was amazing, it made the front end of my bike effoertless to lift up and much more solid feeling. Buy now!
Member of Dirty Flow

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » ma aug 03, 2009 9:18 am

redoutterider schreef:

Grtz
in een review heb ik gelezen dat dit bij de vroegere modellen was bij DMR maar dat ze nu stijver en sterker zijn..review:
There are rumours that these forks bend easily. That only happened to the earlier versions of the fork, this version is strong as sin! I run this fork on my Brooklyn Machine Works parkbike (Sun BFR rims on Profile hubs, 25 tooth Tree Bicycle Co. sprocket, Primo hollowbite cranks with a Ti axle, Odyssey elementary stem with Gusset open prison bars, Tioga fs100 tyres, Ti v12 pedals, Shadow Con chain, Longnecks, Macneil Seat + Post combo, Chris King headset) They are very light but super strong, very stiff as well. Going from my old MZ D-street fork [9 lbs] to these was amazing, it made the front end of my bike effoertless to lift up and much more solid feeling. Buy now!
beter ga je niet uit van één review..tenzij er (bijna) overal hetzelfde gezegd wordt kan je beter voor die rebate gaan waarvan de duurzaamheid wel bewezen is.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

redoutterider

Bericht door redoutterider » ma aug 03, 2009 11:01 am

de G U R U schreef:
redoutterider schreef:

Grtz
beter ga je niet uit van één review..tenzij er (bijna) overal hetzelfde gezegd wordt kan je beter voor die rebate gaan waarvan de duurzaamheid wel bewezen is.
khad die review even gekopieërd omdat _Edse_ zei dat de DMR snel buigt en die gast van dit review zei dat dit bij de vroegere modellen was dus daarom...ik hb-eb ze wel allemaal gelezen hoor...maar is de DMR dan zoveel slechter dan rebate? want het liefst zou ik willen gaan voor de DMR maar als die het nog geen maand uithoudt..
Member of Dirty Flow

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » ma aug 03, 2009 12:25 pm

ik heb zelf ook geen van beide in mn fiets gehad maar ik heb redelijk veel gebroken dmrs gezien tegen tot nu toe geen gebroken rebates terwijl dat al tijden de meest gebruikte vork is,

zou dus best kunnen dat die dmr toch een goede vork is/jij hem heel houdt maar de kans op een miskoop is met de rebate veel kleiner..

redoutterider

Bericht door redoutterider » ma aug 03, 2009 4:00 pm

wat bedoel je met miskoop? bedoel je als ik hem breek of buig of...dan toch beter een rebate had gekocht?
Member of Dirty Flow

redoutterider

Bericht door redoutterider » wo aug 05, 2009 7:23 pm

Afbeelding

mij lijkt dit niet echt stevig,, is deze echt sterker dan de DMR?
Member of Dirty Flow

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » wo aug 05, 2009 8:28 pm

redoutterider schreef:wat bedoel je met miskoop? bedoel je als ik hem breek of buig of...dan toch beter een rebate had gekocht?
dat eerste,

en wat die foto betreft, ik weet niet hoeveel jij weegt maar als martin (bikerboi) en sharvan hem heel houden zou jij er zeker geen probleem mee moeten hebben..

groen

Bericht door groen » wo aug 05, 2009 8:57 pm

de G U R U schreef:
redoutterider schreef:wat bedoel je met miskoop? bedoel je als ik hem breek of buig of...dan toch beter een rebate had gekocht?
dat eerste,

en wat die foto betreft, ik weet niet hoeveel jij weegt maar als martin (bikerboi) en sharvan hem heel houden zou jij er zeker geen probleem mee moeten hebben..
ja want martin en sharvan wegen zoooo veel haha
Loud, mean, fast & dirty

Combee
Contacteer:

Bericht door Combee » wo aug 05, 2009 9:18 pm

rebate is de beste rigid ooit gemaakt. De helft stemt op de trailblade omdat er een leuk stickertje op zit.. als je toch die dmr wilt, koop die dan gewoon. Maar rebate is beter.

redoutterider

Bericht door redoutterider » wo aug 05, 2009 9:40 pm

Combee schreef:rebate is de beste rigid ooit gemaakt. De helft stemt op de trailblade omdat er een leuk stickertje op zit.. als je toch die dmr wilt, koop die dan gewoon. Maar rebate is beter.
oke het wordt de rebate kweeg maar 59kg hoor:p ma tleek me gewoon zo dun voor een vork,,maarja het wordt de rebate dus allemaal bedankt!
Member of Dirty Flow

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » wo aug 05, 2009 11:51 pm

groen schreef:
de G U R U schreef:
dat eerste,

ja want martin en sharvan wegen zoooo veel haha
Die opmerking was idd niet erg relevant :P, maar ik heb heel wat stairs ge3d met een Rebate, ding houdt 't gewoon goed. Wat starre MTB vorken betreft is er ook gewoon maar 1 vork en dat is de Rebate.

vieze vinnie

Bericht door vieze vinnie » do aug 06, 2009 8:44 am

ik heb die rebate laatst ook aangerschaft.. erg fijn ding. moet hem nog eens even goed testen maar zo op t eerste gezicht ben ik er erg blij mee.

lees wat reviews op chainreactioncycles.com daar vind je wel wat info er over. en ook daar word gemeld dat de dmr snel buigt en die rebate niet.

kussss
teamrider:
www.psbmx.com

Plaats reactie