of

ik had dit topic eerst bij onderdelen staan maar daar kreeg ik geen reactie dus zet ik het hier maar want hier kijkt veel meer man,,alvast bedankt.
Moderator:Beheerders
in een review heb ik gelezen dat dit bij de vroegere modellen was bij DMR maar dat ze nu stijver en sterker zijn..review:_EdsE_ schreef:Identi, die dmr is wel mooier, maar buigen rap.
Grtz
beter ga je niet uit van één review..tenzij er (bijna) overal hetzelfde gezegd wordt kan je beter voor die rebate gaan waarvan de duurzaamheid wel bewezen is.redoutterider schreef:in een review heb ik gelezen dat dit bij de vroegere modellen was bij DMR maar dat ze nu stijver en sterker zijn..review:_EdsE_ schreef:Identi, die dmr is wel mooier, maar buigen rap.
Grtz
There are rumours that these forks bend easily. That only happened to the earlier versions of the fork, this version is strong as sin! I run this fork on my Brooklyn Machine Works parkbike (Sun BFR rims on Profile hubs, 25 tooth Tree Bicycle Co. sprocket, Primo hollowbite cranks with a Ti axle, Odyssey elementary stem with Gusset open prison bars, Tioga fs100 tyres, Ti v12 pedals, Shadow Con chain, Longnecks, Macneil Seat + Post combo, Chris King headset) They are very light but super strong, very stiff as well. Going from my old MZ D-street fork [9 lbs] to these was amazing, it made the front end of my bike effoertless to lift up and much more solid feeling. Buy now!
khad die review even gekopieërd omdat _Edse_ zei dat de DMR snel buigt en die gast van dit review zei dat dit bij de vroegere modellen was dus daarom...ik hb-eb ze wel allemaal gelezen hoor...maar is de DMR dan zoveel slechter dan rebate? want het liefst zou ik willen gaan voor de DMR maar als die het nog geen maand uithoudt..de G U R U schreef:beter ga je niet uit van één review..tenzij er (bijna) overal hetzelfde gezegd wordt kan je beter voor die rebate gaan waarvan de duurzaamheid wel bewezen is.redoutterider schreef:in een review heb ik gelezen dat dit bij de vroegere modellen was bij DMR maar dat ze nu stijver en sterker zijn..review:_EdsE_ schreef:Identi, die dmr is wel mooier, maar buigen rap.
Grtz
There are rumours that these forks bend easily. That only happened to the earlier versions of the fork, this version is strong as sin! I run this fork on my Brooklyn Machine Works parkbike (Sun BFR rims on Profile hubs, 25 tooth Tree Bicycle Co. sprocket, Primo hollowbite cranks with a Ti axle, Odyssey elementary stem with Gusset open prison bars, Tioga fs100 tyres, Ti v12 pedals, Shadow Con chain, Longnecks, Macneil Seat + Post combo, Chris King headset) They are very light but super strong, very stiff as well. Going from my old MZ D-street fork [9 lbs] to these was amazing, it made the front end of my bike effoertless to lift up and much more solid feeling. Buy now!
dat eerste,redoutterider schreef:wat bedoel je met miskoop? bedoel je als ik hem breek of buig of...dan toch beter een rebate had gekocht?
ja want martin en sharvan wegen zoooo veel hahade G U R U schreef:dat eerste,redoutterider schreef:wat bedoel je met miskoop? bedoel je als ik hem breek of buig of...dan toch beter een rebate had gekocht?
en wat die foto betreft, ik weet niet hoeveel jij weegt maar als martin (bikerboi) en sharvan hem heel houden zou jij er zeker geen probleem mee moeten hebben..
oke het wordt de rebate kweeg maar 59kg hoor:p ma tleek me gewoon zo dun voor een vork,,maarja het wordt de rebate dus allemaal bedankt!Combee schreef:rebate is de beste rigid ooit gemaakt. De helft stemt op de trailblade omdat er een leuk stickertje op zit.. als je toch die dmr wilt, koop die dan gewoon. Maar rebate is beter.
Die opmerking was idd niet erg relevant :P, maar ik heb heel wat stairs ge3d met een Rebate, ding houdt 't gewoon goed. Wat starre MTB vorken betreft is er ook gewoon maar 1 vork en dat is de Rebate.groen schreef:ja want martin en sharvan wegen zoooo veel hahade G U R U schreef:dat eerste,redoutterider schreef:wat bedoel je met miskoop? bedoel je als ik hem breek of buig of...dan toch beter een rebate had gekocht?
en wat die foto betreft, ik weet niet hoeveel jij weegt maar als martin (bikerboi) en sharvan hem heel houden zou jij er zeker geen probleem mee moeten hebben..