Aanleg nieuw dirtpark Genk of Omstreken???

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Tom1
Aanleg nieuw dirtpark Genk of Omstreken???

Bericht door Tom1 » do okt 29, 2009 10:51 am

Hello Bikers

Ik ben van Genk en doe nu mtb en wil super graag beginnen met dirt maar hiervoor is in de buurt niets te vinden. Ook sta ik al in contact met de dienst jeugd van Genk dus dacht ik voor te gaan voorstellen om de aanleg van een nieuw dirtpark. Hiervoor kan ik alle info en hulp natuurlijk gebruiken, voorstellen mag ook, kandidaten, namen van degene die dit een goed idee vinden en zouden willen komen fietsen en helpen opbouwen, een soort van petitie zogezegd dit dient dan om voor te stellenn aan de gemeenteraad, dat ze zien dat er veel geintresseerden zijn.
Dit park zou dus in Genk, Limburg, Belgie komen.
ik hoop op een goede medewerking.

je kan me altijd bereiken via DP natuurlijk en via genk_ster@live.be

Dank je
Laatst gewijzigd door Tom1 op za okt 31, 2009 1:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Whouz

Bericht door Whouz » vr okt 30, 2009 11:46 pm

Al leer steek je eerst is wat meer tijd in het DUIDELIJK en GOED typen van je post zijn er vast meer mensen die het willen lezen :)

Tom1

Bericht door Tom1 » za okt 31, 2009 1:12 pm

blijkbaar is er toch niet zo veel interesse dus maakt het niet veel uit.
en aan wat zou ik dan moeten werken?

groeten
Ride High, Fly Low

lolbike

Bericht door lolbike » za okt 31, 2009 2:14 pm

Hangt er natuurlijk vanaf waar da dirtpark dan komt, of je al een legale plek hebt,... Zolang het geen 20 km fietsen is zou ik wel eens willen komen helpen en rijden.

Ohja, na 2 dagen moet ge nog nie zeggen dat er weinig intresse is, het gebeurt wel vaker dat men eens 2 dagen nie op het forum komt...
Geduld is een schone zaak! :angelnot:

Greetzzz.

Tom1

Bericht door Tom1 » za okt 31, 2009 2:34 pm

Ja dat is duidelijk niet men beste kant :D ik wou dus als er voldoende reacties kwamen zorgen dat we een legale spot krijgen van de gemeente uit een braak liggend stuk bos wat is onderkomen ofzo .. kzag op je profiel dat je van diepenbeek bent mss kunne we eens same rijde kan je me leren :p

groeten
Ride High, Fly Low

lolbike

Bericht door lolbike » zo nov 01, 2009 12:23 pm

ik je iets leren, :roll: dan ben je tog aant verkeerde adres, kan er namelijk niks van, zelfs nog nooit gedaan...

't Was gewoon zo, dat als er iets gebouwd werd ik het messchien zou kunnen leren... ;)
Toch bedankt voort aanbod :arms:

the joker

Bericht door the joker » do nov 05, 2009 6:15 pm

Ik zou dit ook een super idee vinden om eens iets te bouwen in genk. een dirt baan zou wel welkom zijn;) Ideaal om wat aan je jump skills te kunnen werken want die zijn bij mij wat minder.
Ik ben van Zutendaal.

Greets,
Bengt
Mowgli leeft

lolbike

Bericht door lolbike » do nov 05, 2009 9:19 pm

Messchien in ene keer een 4x track bouwen op terril Winterslag! ;)

ma nee sirieus, als er iemand een site weet om op te bouwen, weliswaar legaal, wil ik altijd wel eens komen helpen... Messchien eens een emaileke schrijven naar sportdienst Genk, voor een plekske en messchien ook in ene keer een paar camionen leem of kleigrond??

the joker

Bericht door the joker » do nov 05, 2009 11:20 pm

lolbike schreef:Messchien in ene keer een 4x track bouwen op terril Winterslag! ;)

ma nee sirieus, als er iemand een site weet om op te bouwen, weliswaar legaal, wil ik altijd wel eens komen helpen... Messchien eens een emaileke schrijven naar sportdienst Genk, voor een plekske en messchien ook in ene keer een paar camionen leem of kleigrond??
Daar zou je inderdaad en supervette 4X track of zelf een downhill/freeride baan kunnnen aanleggen;)
Mowgli leeft

mechelen biker

Bericht door mechelen biker » za nov 07, 2009 12:24 pm

lolbike schreef:Messchien in ene keer een 4x track bouwen op terril Winterslag! ;)

vzw oprichten naar de verantwoordelijk sport gaan in Genk daar met praten over mogelijkeden voor een terein te verkrijgen en ook subsidies ..
zo hebben wij dat hier gedaan
succes 8)

Tom1

Bericht door Tom1 » zo nov 22, 2009 10:11 am

Degene die interesse hebben en willen helpen schrijf even je gegevens op email en dergelijke naam en zo verder .. dat ik dit al kan voorleggen aan de raad dan.
groeten tom
Ride High, Fly Low

lolbike

Bericht door lolbike » ma nov 23, 2009 6:55 pm

enne, wat gaat ge eigenlijk voorleggen??
Hebt ge bijvoorbeeld al een plekske gevonden of zoiets??

Plaats reactie