Aanleg nieuw dirtpark Genk of Omstreken???
Moderator:Beheerders
Hello Bikers
Ik ben van Genk en doe nu mtb en wil super graag beginnen met dirt maar hiervoor is in de buurt niets te vinden. Ook sta ik al in contact met de dienst jeugd van Genk dus dacht ik voor te gaan voorstellen om de aanleg van een nieuw dirtpark. Hiervoor kan ik alle info en hulp natuurlijk gebruiken, voorstellen mag ook, kandidaten, namen van degene die dit een goed idee vinden en zouden willen komen fietsen en helpen opbouwen, een soort van petitie zogezegd dit dient dan om voor te stellenn aan de gemeenteraad, dat ze zien dat er veel geintresseerden zijn.
Dit park zou dus in Genk, Limburg, Belgie komen.
ik hoop op een goede medewerking.
je kan me altijd bereiken via DP natuurlijk en via genk_ster@live.be
Dank je
Ik ben van Genk en doe nu mtb en wil super graag beginnen met dirt maar hiervoor is in de buurt niets te vinden. Ook sta ik al in contact met de dienst jeugd van Genk dus dacht ik voor te gaan voorstellen om de aanleg van een nieuw dirtpark. Hiervoor kan ik alle info en hulp natuurlijk gebruiken, voorstellen mag ook, kandidaten, namen van degene die dit een goed idee vinden en zouden willen komen fietsen en helpen opbouwen, een soort van petitie zogezegd dit dient dan om voor te stellenn aan de gemeenteraad, dat ze zien dat er veel geintresseerden zijn.
Dit park zou dus in Genk, Limburg, Belgie komen.
ik hoop op een goede medewerking.
je kan me altijd bereiken via DP natuurlijk en via genk_ster@live.be
Dank je
Laatst gewijzigd door Tom1 op za okt 31, 2009 1:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hangt er natuurlijk vanaf waar da dirtpark dan komt, of je al een legale plek hebt,... Zolang het geen 20 km fietsen is zou ik wel eens willen komen helpen en rijden.
Ohja, na 2 dagen moet ge nog nie zeggen dat er weinig intresse is, het gebeurt wel vaker dat men eens 2 dagen nie op het forum komt...
Geduld is een schone zaak!
Greetzzz.
Ohja, na 2 dagen moet ge nog nie zeggen dat er weinig intresse is, het gebeurt wel vaker dat men eens 2 dagen nie op het forum komt...
Geduld is een schone zaak!

Greetzzz.
Ja dat is duidelijk niet men beste kant
ik wou dus als er voldoende reacties kwamen zorgen dat we een legale spot krijgen van de gemeente uit een braak liggend stuk bos wat is onderkomen ofzo .. kzag op je profiel dat je van diepenbeek bent mss kunne we eens same rijde kan je me leren :p
groeten

groeten
Ride High, Fly Low
Messchien in ene keer een 4x track bouwen op terril Winterslag!
ma nee sirieus, als er iemand een site weet om op te bouwen, weliswaar legaal, wil ik altijd wel eens komen helpen... Messchien eens een emaileke schrijven naar sportdienst Genk, voor een plekske en messchien ook in ene keer een paar camionen leem of kleigrond??

ma nee sirieus, als er iemand een site weet om op te bouwen, weliswaar legaal, wil ik altijd wel eens komen helpen... Messchien eens een emaileke schrijven naar sportdienst Genk, voor een plekske en messchien ook in ene keer een paar camionen leem of kleigrond??
Daar zou je inderdaad en supervette 4X track of zelf een downhill/freeride baan kunnnen aanleggen;)lolbike schreef:Messchien in ene keer een 4x track bouwen op terril Winterslag!![]()
Mowgli leeft
-
vzw oprichten naar de verantwoordelijk sport gaan in Genk daar met praten over mogelijkeden voor een terein te verkrijgen en ook subsidies ..lolbike schreef:Messchien in ene keer een 4x track bouwen op terril Winterslag!![]()
zo hebben wij dat hier gedaan
succes