is da normaal omdatie nog nieuw is of zou k dr ne keer naa laten kijken?

Moderator:Beheerders
haha ja stimmt, en het liefst de olie lekker in de remblokjes laten zuigen zodat je nooit meer last hebt van piepen (over de remkracht word niet tenslote niks gevraagd).groen schreef:moet je ff je velg insmeren met olie dan stopt het piepen
haha nee is vrij normaal
_EdsE_ schreef:Ik zou oppassen :P straks gelooft hij het nog. En simon gmoet em mr ff tone fzo kzal dr kr nr kijke k?groen schreef:moet je ff je velg insmeren met olie dan stopt het piepen
haha nee is vrij normaal
Nee ueh, dat begrijp ik ook nog wel,streeter schreef:jij bent niet de slimste als het om mensenkennis gaat. Insmeren, je snapt toch ook wel dat dat niet serieus bedoeld is. En dat een bmx rem piept is echt heel normaal. Als je jezelf er niet aan stoort zou ik er lekker nix aan doen.
nou sharv ik fiets ook echt hoor.... je was er pas nog bij ... weet je dat niet meerXDSteelhead Rider schreef:Baradine blokjes piepen juist heel erg. Ik weet niet wie die trend om BMXigans af te kraken begonnen is, maar jullie kunnen wel wat leren van ze, zij fietsen tenminste ook echt.Whouz schreef:Begint leip te worden hier...
maar neem gewoon baradine blokjes. Werken altijd chill (heb ik horen zeggen)