Is dit een goede bmx bar?
ik vraag me af of die backsweep niet te veel is kan 1 voor een mooi prijsje nieuw kopen.
Alleen de meeste hoge bars hebben maar 2deg.up en 12deg backsweep
Superstar Sweet Sweep bar
http://www.kickassbmx.com/images/ss_sweeps_burgundy.jpg
8.3" high, 28.5" wide
100 % heat treated multibutted Cr-Mo
19 mm crossbar
13° back sweep / 2° up sweep
3 saw lines each side for a clean cut
780 gr
Superstar Sweet sweep handle bar
Moderator:Beheerders
- Jean-Pierre
Ken een jonge die er mee rijdt. Doet frontflips, 720s, whips etc. En volgens mij vind hij 'm wel fijn. Wil natuurlijk niks over de bar zeggen, maar verkeerd zal ie niet wezen.
En voor detail bmx vragen: http://bmxigan.proboards.com/index.cgi
Daar kunnen ze je vast een stuk beter helpen.
En voor detail bmx vragen: http://bmxigan.proboards.com/index.cgi
Daar kunnen ze je vast een stuk beter helpen.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- de G U R U
- Contacteer:
zoveel zal die ene graad niet uitmaken.. slambars hebben 12^ backsweep en zijn het meest gereden (en gekopieerde
) stuur ooit..
bmx sturen voelen sowieso al heel anders aan dan mtb sturen [ben zelf van OG slambars naar Answer protapers gegaan; laatsten voelen veel natuurlijker aan]
je zou ook voor S&M beringer lt's kunnen gaan,8" , 4* up, 10* back, komt in de buurt van raceface en easton sturen..

bmx sturen voelen sowieso al heel anders aan dan mtb sturen [ben zelf van OG slambars naar Answer protapers gegaan; laatsten voelen veel natuurlijker aan]
je zou ook voor S&M beringer lt's kunnen gaan,8" , 4* up, 10* back, komt in de buurt van raceface en easton sturen..
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
Ik heb eigenlijk pas een bmx gekocht en daar zit er een studio54 op 7.75 high met 4 upsweep en 10 backsweep,alleen vind ik hem te laag en niet breed genoeg.de G U R U schreef:zoveel zal die ene graad niet uitmaken.. slambars hebben 12^ backsweep en zijn het meest gereden (en gekopieerde) stuur ooit..
Maar heb vanmiddag toch die Superstar gekocht heb hem voor nette prijs kunnen kopen ,als het goed is krijg ik hem morgen in de bus

kan niet wachten...
-
de G U R U schreef:zoveel zal die ene graad niet uitmaken.. slambars hebben 12^ backsweep en zijn het meest gereden (en gekopieerde) stuur ooit..
Als je echt een hoog stuurtje wil,
Moet je Solid bars gaan rijden, de kleinste is 9 inch hoog en 28 inch breed