banden
Moderator:Beheerders
Re: banden
breder dan 20.1 ? Rij je met een tractor? Ik veronderstel dat je 2.1 wil zeggen... Zelf ben ik fan van smallere banden. Deze rollen wat beter, maar hebben minder luchtvolume om een slag op te vangen.yente schreef:ik heb nu op men bmx 20x20.1 banden.
rijden bredere banden beter of anders of is er niet veel verschil ?
khe bandjes zijn vet dun.Stevenc schreef:Licht eraan wat je doet,nut-case schreef:maar om op je vraag te komen..
bredere banden beter?
net wat je zelf fijn vind...
Als je street doet, kan je beter voor KHE prenimum mac 2 street 2 nemen en achter de zelfde alleen dan mac 1,5.
En als dirt gewoon mac 2 dirt voor en achter
Ik moet toegeven dat ik er vorig jaar ook mee heb gereden.
Maar NOOIT MEER.. Die dingen zijn binnen een paar maandjes door. Snakebites alles zit er zo in..
Wat de maat betreft net wat je zelf fijn vind, het is net als de hardheid van je banden. De eene vind het fijn 8 bar te rijden, de ander liever 4.. (bijvoorbeeld)
Zelf rij ik voor iets breder als achter.. Maar ik vind het geen verschill geven.
nee ze zijn niet extreem breed nee,Whouz schreef:khe bandjes zijn vet dun.Stevenc schreef:Licht eraan wat je doet,nut-case schreef:maar om op je vraag te komen..
bredere banden beter?
net wat je zelf fijn vind...
Als je street doet, kan je beter voor KHE prenimum mac 2 street 2 nemen en achter de zelfde alleen dan mac 1,5.
En als dirt gewoon mac 2 dirt voor en achter
Ik moet toegeven dat ik er vorig jaar ook mee heb gereden.
Maar NOOIT MEER.. Die dingen zijn binnen een paar maandjes door. Snakebites alles zit er zo in..
Wat de maat betreft net wat je zelf fijn vind, het is net als de hardheid van je banden. De eene vind het fijn 8 bar te rijden, de ander liever 4.. (bijvoorbeeld)
Zelf rij ik voor iets breder als achter.. Maar ik vind het geen verschill geven.
Maar ze zijn redelijk goed hoor,
Ik rij er nu een jaar op en nog steeds geen problemen hoor.
Maar je moet maar kijken, en de beste bandjes voor als je street gaat rijden en niet al te duur is toch voor achter een odyssey path en voor primo dirt.
Dan weet ik niet hoe weinig of hoe super smooth jij rijd.. Maar bijna iedereen die met khe bandjes rijd die ik ken, gaat er best rap doorheen...
Vooral de snakebites komen hard.
Vorig seizoen zoals ik zei gereden, twee achterbanden verot, waarvan ééntje een halve maand voor heeft gezeten..
Zegt genoeg voor mij..
Toch blijft het wat je zelf relaxd vind, en wat je zelf lekker vind rollen. De één vin een primo bandje fijn, de andere een KHE. Dus je kan niet zeggen dat er een bepaalde combo persee debeste is..
Vorig seizoen zoals ik zei gereden, twee achterbanden verot, waarvan ééntje een halve maand voor heeft gezeten..
Zegt genoeg voor mij..
Toch blijft het wat je zelf relaxd vind, en wat je zelf lekker vind rollen. De één vin een primo bandje fijn, de andere een KHE. Dus je kan niet zeggen dat er een bepaalde combo persee debeste is..
Na het liefst rij ik ook primo en/of odyssey maar ik rij best vaak hoor, zodra het droog isWhouz schreef:Dan weet ik niet hoe weinig of hoe super smooth jij rijd.. Maar bijna iedereen die met khe bandjes rijd die ik ken, gaat er best rap doorheen...
Zegt genoeg voor mij..
Klopt. iemand kan zijn keuze baseren op positieve ervaringen van jou, en de negatieve.Whouz schreef:Toch blijft het wat je zelf relaxd vind, en wat je zelf lekker vind rollen. De één vin een primo bandje fijn, de andere een KHE. Dus je kan niet zeggen dat er een bepaalde combo persee debeste is..
Ik vraag mij af of de Holy Rollers van maxxis in 20" goed zijn?
Misschien komt het ook door omdat stevenc khe mac 2 dirt als voorband gebruikt, en niet als achterbandWhouz schreef:Dan weet ik niet hoe weinig of hoe super smooth jij rijd.. Maar bijna iedereen die met khe bandjes rijd die ik ken, gaat er best rap doorheen...
Zegt genoeg voor mij..