welke bike.
Moderator:Beheerders
Ik ben op zoek naar een dirt bike.
ik ben aan het twijfelen aan de dirt love van young talen of de bermondt kiez dirt.
Welke is het beste van die 2
en als je nog een fiets heb gevonden voor ongeveer 750 euro laat het even weten.
mvg rudy
ik ben aan het twijfelen aan de dirt love van young talen of de bermondt kiez dirt.
en als je nog een fiets heb gevonden voor ongeveer 750 euro laat het even weten.
mvg rudy
- driezzz_dirter
-
Re: welke bike.
[quote="RudyB"]Ik ben op zoek naar een dirt bike.
mvg rudy[/quote]
specialized p1 van 2010? of de specialized p3 van vorig jaar?
mvg rudy[/quote]
specialized p1 van 2010? of de specialized p3 van vorig jaar?
- robertostylerz
Ik ken iemand met een young talent dirt love van vorig jaar, die fiets was nog goed, maar de versnelling is
, maar dat is mijn mening
Kijk ook wat verder rond op het internet, soms kan je er goede deals vinden voor minder geld, zodat je dat geld kan gebruiken voor parts.
Succes

Kijk ook wat verder rond op het internet, soms kan je er goede deals vinden voor minder geld, zodat je dat geld kan gebruiken voor parts.
Succes

Go To My Youtube Channel
- redoutterider
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/
- robertostylerz
Hoezo niet?Mrtnrider schreef:Versnelling heeft niks met young talent te maken
Go To My Youtube Channel
Het gaat hier puur over de tandwielverhouding die youngtalent neemt op hun singlespeed modellen. Die is echt slecht. Singlespeed naaf neemt ook niet de gewone kransjes. Behoorlijk irritant en in dit geval met de oude dirt love maakt dit de hele fiets kut. Ook afwerking van de yt components is niet echt het van het. Ik zeg, geen aanrader.