nee dis geen killswitch..

Moderator:Beheerders
weet niet hij stond gisteren tussen de bike art etc..BiKeRbOi schreef:wie heeft em geüpload naar pinkbike?
cyberhawk schreef:ik wil niet vervelend zijn mart ,...
maar je praat af en toe alsof je het zoontje bent van .....
tenzij je bij het bedrijf ben ingelijfd.... ?
en trouwens dit zou een vrij goed slopestyle frame kunnen zijn .. alla remedy met 150mm veerweg.. ?
Steelhead Rider schreef:Moet je per sé alles beargumenteren van welke bekende bmxer/mtber je het gehoord hebt? We begrijpen het, je hebt beroemdheden gezien, gefeliciteerd. Je kan het ook beargumenteren door naar de Odyssey site te linken of iets dergelijks. Iig het is een Director en Ruud heeft gelijk dat hij niet eens de moeite neemt om het uit te leggen.BiKeRbOi schreef:dat hoort, en dat weet ik 100% zeker want dat heeft Aaron Ross mij vorig jaar verteld
carter rijdt ook downhill..BiKeRbOi schreef:Lol, zo bedoel ik het niet. Ik bedoelde Blackmarket is een bedrijf dat oorspronkelijk is ontstaan om de perfecte fietsen voor zichzelf te maken, en dat ook op de markt te brengen (tenminste, dat heb ik gelezen op het internet). En ik vind dit frame niet echt iets voor hun. Ik kan er naast zitten natuurlijk, maar dit is wat ik denk
Goed, maar waarom moet je per sé erbij zetten dat je Carter zelf gesproken hebt en niks van hem gehoord hebt?BiKeRbOi schreef:Lol, zo bedoel ik het niet. Ik bedoelde Blackmarket is een bedrijf dat oorspronkelijk is ontstaan om de perfecte fietsen voor zichzelf te maken, en dat ook op de markt te brengen (tenminste, dat heb ik gelezen op het internet). En ik vind dit frame niet echt iets voor hun. Ik kan er naast zitten natuurlijk, maar dit is wat ik denk
Steelhead Rider schreef:Goed, maar waarom moet je per sé erbij zetten dat je Carter zelf gesproken hebt en niks van hem gehoord hebt?BiKeRbOi schreef:Lol, zo bedoel ik het niet. Ik bedoelde Blackmarket is een bedrijf dat oorspronkelijk is ontstaan om de perfecte fietsen voor zichzelf te maken, en dat ook op de markt te brengen (tenminste, dat heb ik gelezen op het internet). En ik vind dit frame niet echt iets voor hun. Ik kan er naast zitten natuurlijk, maar dit is wat ik denk
merrybike schreef:waarom schrijft iedereen per se met een accent aiguBiKeRbOi schreef:Is geen comeback, het is een feit, je zeikt veel
Maar ik ga hier niet verder op in, heb geen zin om mezelf naar het internet bitchfight-nivea te verlagen...