Frame rawen
Moderator:Beheerders
Hallo iedereen
Ik heb een scott voltage yz 0.5 uit 2009 en ben een beetje beu gezien op de kleuren van het frame. Daarom zou ik graag mijn frame rawen. Iemand met ervaring of tips? Laat dan maar wat weten. (het is een alloy frame)
Groeten,
Kenny
Ik heb een scott voltage yz 0.5 uit 2009 en ben een beetje beu gezien op de kleuren van het frame. Daarom zou ik graag mijn frame rawen. Iemand met ervaring of tips? Laat dan maar wat weten. (het is een alloy frame)
Groeten,
Kenny
- de G U R U
- Contacteer:
dat had ik eergisteren ook gehoordb-dirt schreef:ik heb gehoord dat je nadat je de verfafbijt erop smeert hem in een plastic zak moet doen en dan idd 30 min wachten, de dampen schijnen ook goed te werken.

en ook zoiets dat je met een oud pinpasje de verf er het beste afschraapt en bij de lasnaden en hoekjes met een plastic kampeermes..
Laatst gewijzigd door de G U R U op vr sep 24, 2010 1:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
dat doen ze doormiddel van stralen
(mijn pa werkt in de vliegtuig/aluminium industrie
)
ik had eerst een session 77. Toen ik die wit wilde spuiten heb ik hem eerst gestraald. dan heb je hem helemaal raw en is niet eens zoveel werk. Moet je alleen nog een straalcabine vinden maar die hebben ze bij de meeste autospuiterijen etc.
(mijn pa werkt in de vliegtuig/aluminium industrie

ik had eerst een session 77. Toen ik die wit wilde spuiten heb ik hem eerst gestraald. dan heb je hem helemaal raw en is niet eens zoveel werk. Moet je alleen nog een straalcabine vinden maar die hebben ze bij de meeste autospuiterijen etc.
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
-
- de G U R U
- Contacteer:
nee ze spuiten er dunne afbijt op met een spuitpistool.Steelhead Rider schreef:Jij denkt dat ze een heel vliegtuig in verfafbijt dopen en daarna alle verfresten weghalen?marten schreef:Hoe dacht je dat ze een vliegtuig kaal zouden halen?BiKeRbOi schreef:Heb gehoord dat verfafbijt alu aantast dus dat je dat beter niet kan doen...
heb ik zelf gezien bij black gold op discovery channel..

"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
Dirty-Pages 2010 Nominatie voor domste opmerking!!! Gefeliciteerd: Steelhead Rider!! we houden je op de hoogte van de score!Steelhead Rider schreef:Jij denkt dat ze een heel vliegtuig in verfafbijt dopen en daarna alle verfresten weghalen?marten schreef:Hoe dacht je dat ze een vliegtuig kaal zouden halen?BiKeRbOi schreef:Heb gehoord dat verfafbijt alu aantast dus dat je dat beter niet kan doen...

I'm so broke, i can't even pay attention.
-
Volgens mij begrijp jij 'em niet helemaalDirtyboy schreef:Dirty-Pages 2010 Nominatie voor domste opmerking!!! Gefeliciteerd: Steelhead Rider!! we houden je op de hoogte van de score!Steelhead Rider schreef:Jij denkt dat ze een heel vliegtuig in verfafbijt dopen en daarna alle verfresten weghalen?marten schreef: Hoe dacht je dat ze een vliegtuig kaal zouden halen?