Dirtjump baan in Deventer
Moderator:Beheerders
Langs het spoor bij de ijssel in Deventer hebben we een mooie spot, in 2008 zijn de redbull backyard diggers er geweest en die baan was wat extreem...maar anno 2012 lag het erbij als een maanlandschap, ik ben met wat kameraden bezig om het daar weer mooi te maken. En het wordt steeds leuker, we krijgen hulp van de gemeente (graafmachine) en we zijn al een paar dagen druk geweest met scheppen en kruiwagens, ik heb nog foto's.....
-
-
- Contacteer:
- freerideachterhoek
- Contacteer:
Goed bezig!!! We waren al verbaast dat deze spot zo verwaarloost werd.
Wanneer je een enthousiaste groep mensen bij elkaar hebt zal de spot een veel langer lever genieten. Het is overigens ook slim om de spot zo te maken dat de beginner en gevorderde rijder hier plezier kan beleven. Zo bereik je een grotere groep bikers en zal het onderhoud ook makkelijker worden.
Succes namens SFA Bikepark!!
Deventer is ALIVE again!!

Wanneer je een enthousiaste groep mensen bij elkaar hebt zal de spot een veel langer lever genieten. Het is overigens ook slim om de spot zo te maken dat de beginner en gevorderde rijder hier plezier kan beleven. Zo bereik je een grotere groep bikers en zal het onderhoud ook makkelijker worden.
Succes namens SFA Bikepark!!
Deventer is ALIVE again!!

check: http://www.sfabikepark.nl
SFA BIKEPARK,....... Achterhoekse gezelligheid!!!
SFA BIKEPARK,....... Achterhoekse gezelligheid!!!
Er is tot nu toe nog steeds te weinig animo in deventer voor dirtjumpen. We hopen, nu we deze baan wat makkelijker maken, dat we wat meer mensen kunnen enthousiast kunnen maken voor het dirtjumpen. Ik heb zelf ook nog niet leren dirtjumpen, kheb altijd op straat gereden bij gebrek aan een leuke baan om het te leren. Ik ben al wel vaker aan het graven geweest op verschillende locatie's, mar met 2 a 3 man en 1 schep kom je niet echt ver...
Behalve Mechelen? Er is nog altijd veel activiteit bij ons in zoetermeer vriendthomasmb schreef:Wat ik niet begrijp is het volgende:
Waarom worden al die Backyarddigger spots, na de bouw, gewoon verwaarloosd?
Buiten Mechelen dan.
Wij moeten verdommen 7 jaar wachten op vergunningen en alles zelf bouwen.
Wel een mooie zaak dat jullie de handen uit de mouwen steken!
Succes er mee !

-
- Contacteer:
Hey MAAT, ik heb het over België.sherlock schreef:Behalve Mechelen? Er is nog altijd veel activiteit bij ons in zoetermeer vriendthomasmb schreef:Wat ik niet begrijp is het volgende:
Waarom worden al die Backyarddigger spots, na de bouw, gewoon verwaarloosd?
Buiten Mechelen dan.
Wij moeten verdommen 7 jaar wachten op vergunningen en alles zelf bouwen.
Wel een mooie zaak dat jullie de handen uit de mouwen steken!
Succes er mee !
-
- Contacteer:
Maar ligt ook niet in België (schreef hij in de hoop dat het met humor opgevat wordt door deze en genenHuubonator schreef:In Doetinchem is ook nog veel activiteit op de backyard spot. Dit was de eerste aanzet van SFA bikepark! Wij zijn superblij met de hulp die we destijds van RedBull hebben gehad!

-
ik was gister nog even wezen kijken op de racefiets. Niet de meest geschikte fiets om mee te springen moet ik zeggen 
Enniewee, er waren toevalig twee jeugdwerkers, die jullie helpen met graven?
Goed initiatief iig! Klote dat de neergang vanaf de brug dicht moet, hopelijk is er gister een gruwelijke startbult naast geplaatst?

Enniewee, er waren toevalig twee jeugdwerkers, die jullie helpen met graven?
Goed initiatief iig! Klote dat de neergang vanaf de brug dicht moet, hopelijk is er gister een gruwelijke startbult naast geplaatst?

Ik ben er gisteren niet geweest, 2 jongerenwerkers zeg je? Vreemd, als wij er zijn zijn er nooit jongerenwerkers... en we hebben vandaag een graafmachine van de gemeente gehad en er was iemand van de gemeente bij, we hebben gen grote startbult maar we rijden in vanaf de helling, die bult die daar lag is nu en kombocht.