Ik wil een paar sokken kopen van dit merk. Ze zouden watervast moeten zijn. Ik wil ze me kopen omdat ik geen overschoenen wil kopen voor de winter. Gewoon omdat ik mijn loopvlak volledig wil benutten en gewoon een hekel heb aan elk type overschoen dat bestaat. Ik wil ze namenlik gaan dragen in een wedstrijd. En in de wedstrijd moet ik waarschijnlijk een trappetje op rennen.
Maar mijn grote vraag heeft hier iemand ervaring mee??
Laat me wat weten. Ut zijn uiteindelijk toch redelijk dure sokken: iets meer als 40 euro.
mzzl
Gène
Seal skin
Moderator:Beheerders
Re:Seal skin
hoi,
Ik gebruik ze.
Mijn ervaringen zijn positief, waterdicht zijn ze zeker.
qua warmte halen ze het niet bij de "ouderwetse" overschoenen, maar je kunt wel een extra paar sokken eronder doen.
Houd er wel rekening dat je schoenen dan krapper gaan zitten.
ik ben er zeer tevreden over, behalve als het heel koud is.
groeten marijn
Ik gebruik ze.
Mijn ervaringen zijn positief, waterdicht zijn ze zeker.
qua warmte halen ze het niet bij de "ouderwetse" overschoenen, maar je kunt wel een extra paar sokken eronder doen.
Houd er wel rekening dat je schoenen dan krapper gaan zitten.
ik ben er zeer tevreden over, behalve als het heel koud is.
groeten marijn
Heb ze ook. Niet erg tevreden over.
1 ze passen allen in uitgelopen schoenen vanwege dikte.
2 Watrdicht: zal wel, maar zweet en regen van bovenaf doen ze toch vollopen...
3 Niet voor de warmte.
Ik heb al wel een ouder type misschien (heb ze al een jaar of 4)
Heb laatst voor mijn vriendin bij de Winter in Arnhem elastische overschoenen gekocht. Zitten 100x beter dan alle andere die ik heb gezien. Misschien een idee? Merk weet ik niet.
1 ze passen allen in uitgelopen schoenen vanwege dikte.
2 Watrdicht: zal wel, maar zweet en regen van bovenaf doen ze toch vollopen...
3 Niet voor de warmte.
Ik heb al wel een ouder type misschien (heb ze al een jaar of 4)
Heb laatst voor mijn vriendin bij de Winter in Arnhem elastische overschoenen gekocht. Zitten 100x beter dan alle andere die ik heb gezien. Misschien een idee? Merk weet ik niet.
Ik reed deze winter ook vaak met overschoenen tijdens cyclocrosswedstrijden en dat ging vaak prima, ze zijn zelfs nog heel aan de onderkant.