POC
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
Ik heb de afgelopen tweejaar POC verkocht, als ski / snowboard protectie. Veel goede reacties gehad, prima ventilatie, laag gewicht, goed design. Helmen / protectors met dubbelle schalen en verschillende lagen adaptief demping materiaal etc. Het voelt allemaal erg goed aan, beter dan gemiddeld zeg maar, en dat rechtvaardigd het prijskaartje in mijn ogen. Ik heb het niet gebruikt, maar dit jaar staat het op het verlanglijstje.
Overigens, anekdote: De "uitvinder" van het merk had wel een product, maar geen naam: How shall i call this Piece Of Crap?
Overigens, anekdote: De "uitvinder" van het merk had wel een product, maar geen naam: How shall i call this Piece Of Crap?
Ich Heisse Super Fantastisch!
Xircuit schreef:Overigens, anekdote: De "uitvinder" van het merk had wel een product, maar geen naam: How shall i call this Piece Of Crap?

Maar goed, dus de moeite waard om het eens te proberen. Dan eerst maar eens de kwaliteit testen voor ca € 60,- met de knie/elleboog pads of knee/shinguards voordat de de portemonnee open gaat voor de protectie materialen...
Of gwn voor het geluid dat het maakt als het wordt geraakt door ietsMetatron schreef:Xircuit schreef:Overigens, anekdote: De "uitvinder" van het merk had wel een product, maar geen naam: How shall i call this Piece Of Crap?Leuke anekdote, maar ik denk dat de naam veel serieuzer is gekozen. POC staat ook voor Proof of Concept. Als je de website een beetje leest, dan lijkt het voor de hand liggender dat het laatste de gedachte is...
Maar goed, dus de moeite waard om het eens te proberen. Dan eerst maar eens de kwaliteit testen voor ca € 60,- met de knie/elleboog pads of knee/shinguards voordat de de portemonnee open gaat voor de protectie materialen...

M'n vriendin heeft er de body protector van, deze heeft nl. de beste pasvorm van de niet vrouw specefieke body prot. (i.v.m. vrouwlijke rondingen).

Heb 'm dus zelf niet geprobeerd maar ze is er erg blij mee en hij zit comfortabel.
Zou dus ook geen verkeerde keuze zijn voor kerels met "man boobs"

Heb 'm dus zelf niet geprobeerd maar ze is er erg blij mee en hij zit comfortabel.
Zou dus ook geen verkeerde keuze zijn voor kerels met "man boobs"

--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
- bulldogg73