Reiniging panser
Moderator:Beheerders
-
Ik heb een panser nu een jaar oud en stinken dat ie doet mag zo'n pak in het wasmaschine of gewoon onder douche?
Als je naar links kijk zie je dat paaltje niet
- bulldogg73
-
een panser is een militair voertuig dat ze gebruiken in Maleisie proof:Schwinn-88 schreef:Als je het zou vertalen naar het engels is het een body-armor

als je panser zou vertalen naar het nederlands dan zou het waarschijnlijk pantser zijn. doorgaans wordt er op dit forum meer gesproken van een pressure suit of een body armour hoewel deze laatste benaming ook niet helemaal goed is zoals al in een ander topic wordt beschreven.
maar om antwoord te geven op je vraag, je kan hem aan doen onder de douche en je flink insmeren met axe shower gel. want the cleaner you are, the dirtier you get. en wellicht komen de dames ook wel op je afgestormd op de trails

(of je legt hem in bad of een teil met was waspoeder en wat wasverzachter en laat hem een tijdje liggen. vervolgens spoel je hem af en dankzij de wasverzachter ruikt die de tijd daarna ook weer lekker.)
- cyberhawk
- Contacteer:
niet te veel was middelen gebruiken .. gaat ie nog eerder stinken en je kan er uitslag van krijgen..
wassen met een mild was middel en goed uitspoelen
ik gooi de rug plaat er ook gewoon in trouwens,. wel beetje herrie met centrifugeren ,.
lage toeren aangeraden ,.
en alsie nu al stinkt.. anti bacterieele shit kopen .. de bacterien stinken ,,
wassen met een mild was middel en goed uitspoelen
ik gooi de rug plaat er ook gewoon in trouwens,. wel beetje herrie met centrifugeren ,.
lage toeren aangeraden ,.
en alsie nu al stinkt.. anti bacterieele shit kopen .. de bacterien stinken ,,