Omdat hij ons in het Engels aansprak, en ik dat taaltje beter kan dan Frans.dmx schreef:@ Rinse Appelstroop : Waarom praat je ook niet gewoon frans tegen die
man ?

Moderator:Beheerders
Zijn er genoeg, wij hebben afgelopen jaar op de camping in Les Gets gestaan, dit jaar weer de bedoeling om daar te gaan staan (gelijk een week).illuminatastigmata schreef:nog iemand tips voor huisjes/chalets in morzine??
ga ook een week op voorhand![]()
![]()
![]()
hotel mag ook(op de site's die ik van morzine vind is helaas alles frans)
Zullen we dat de 15de gelijk maar even doen!!bettes schreef:Maak jullie klaar lui... inschrijvingen beginnen dit jaar op 15 februari!
Zaterdag, Morzine, 8h voor de bekende figuren?!
greetz
bettes
Wij blijven met een groep van 6 man nog een week in Les Gets (en omgeving natuurlijk).Luc schreef:Yup yup yup ... iemand die Free Raid én Passeportes wil doen en tussenin daar in de streek rondtoeren. Ik denk bvb. om eens een bezoekje te brengen aan bikepark Pila in Italië, vlak tegen Aosta, trails ontworpen dooor Corrado Herin.
Ziet er niet onaardig uit!!!Luc schreef:http://www.pila.it/homepage.asp?l=e&s=e
Er zullen er nog een hele hoop meer van deze streek aan de start staan dan... incl het DP reportage team! Komt dat zien, dames en heren, dames alleen eigenlijk.Chmod schreef:Hey Luc en Bettens, wij (XXL en ik)zullen ook in Morzine starten en blijven nog tot dinsdag in de buurt.
Inschrijvingen starten wel vroeg, dan moeten wij der ook maar snel bij zijn!