Re:NK fourcross
Moderator:Beheerders
Komende zondag 2 oktober is het zover.
Na 5 jaar dual en fourcross rijden in Bergschenhoek heeft de KNWU ons gevraagd om voor 2005 het eerste Nederlands Kampioenschap te organiseren.
Op dit moment zijn de diggers hard aan het werk om de baan in racestaat te brengen. Wat vooral neer komt op veel gras weg steken.
Het is tevens de finale van de SBF Cup. Daniël Prijkel staat ruim op kop op de eerste plaats. Zijn resultaat in Willingen (wij doen het gewoon met een mechanisch hek) voorspelt zeker wat goeds. Zou hij ook de titel Nederlands Kampioen in de wacht kunnen slepen?
We kwalificeren gewoon op de SBF manier, dus je rijdt zo ie zo drie rondes. Mogelijk jou kans om ook een keer tegen toppers zoals Bas de Bever te mogen starten.
Een officiële status brengt ook voordelen voor jullie mee. De KNWU verwacht van ons dat we het tijdschema goed in de gaten houden. We zullen ons dus aan het draaiboek moeten houden. Dit betekent voor jullie dat je voor elf uur je gemeldt moet hebben om je in te schrijven.
Voor de trouwe SBF Cup rijders goed nieuws. De sterretjes op je bordje zijn namelijk kortingsbonnetjes (hoe Nederlands...) voor ieder sterretje krijg je 5 euro korting. Heb je dus drie wedstrijden mee gereden rij je gratis mee.
Onze vaste speaker Eric Brkl heeft de pech dat hij voor zijn werk in Griekenland zit en er niet bij kan zijn.
Vanwege het internationale karakter van deze wedstrijd mag een veel talige Belg niet ontbreken. Ollie "24" Sanders een ieder bekend neemt geen tijd om uit te rusten van zijn werkzaamheden bij de redbull district Ride. Na het opruimen van die gigantische ramps komt ie rechtstreeks naar Bergschenhoek om verslag uit te brengen.
Ik wijs jullie er nog op dat je over het terras niet mag fietsen!
Tot komende zondag,
Jeroen
Ps. Dit topic moet natuurlijk ook gebruikt worden voor speculaties, gokpartijen en weddenschappen.
Zo wed ik bijvoorbeeld dat M@lphy hoger gaat eindigen dan Christiaan.
Na 5 jaar dual en fourcross rijden in Bergschenhoek heeft de KNWU ons gevraagd om voor 2005 het eerste Nederlands Kampioenschap te organiseren.
Op dit moment zijn de diggers hard aan het werk om de baan in racestaat te brengen. Wat vooral neer komt op veel gras weg steken.
Het is tevens de finale van de SBF Cup. Daniël Prijkel staat ruim op kop op de eerste plaats. Zijn resultaat in Willingen (wij doen het gewoon met een mechanisch hek) voorspelt zeker wat goeds. Zou hij ook de titel Nederlands Kampioen in de wacht kunnen slepen?
We kwalificeren gewoon op de SBF manier, dus je rijdt zo ie zo drie rondes. Mogelijk jou kans om ook een keer tegen toppers zoals Bas de Bever te mogen starten.
Een officiële status brengt ook voordelen voor jullie mee. De KNWU verwacht van ons dat we het tijdschema goed in de gaten houden. We zullen ons dus aan het draaiboek moeten houden. Dit betekent voor jullie dat je voor elf uur je gemeldt moet hebben om je in te schrijven.
Voor de trouwe SBF Cup rijders goed nieuws. De sterretjes op je bordje zijn namelijk kortingsbonnetjes (hoe Nederlands...) voor ieder sterretje krijg je 5 euro korting. Heb je dus drie wedstrijden mee gereden rij je gratis mee.
Onze vaste speaker Eric Brkl heeft de pech dat hij voor zijn werk in Griekenland zit en er niet bij kan zijn.
Vanwege het internationale karakter van deze wedstrijd mag een veel talige Belg niet ontbreken. Ollie "24" Sanders een ieder bekend neemt geen tijd om uit te rusten van zijn werkzaamheden bij de redbull district Ride. Na het opruimen van die gigantische ramps komt ie rechtstreeks naar Bergschenhoek om verslag uit te brengen.
Ik wijs jullie er nog op dat je over het terras niet mag fietsen!
Tot komende zondag,
Jeroen
Ps. Dit topic moet natuurlijk ook gebruikt worden voor speculaties, gokpartijen en weddenschappen.
Zo wed ik bijvoorbeeld dat M@lphy hoger gaat eindigen dan Christiaan.
-
Echt niet, in de eindstand zeker niet! Gaat ie niet redden, is mijn inschatting. 
En ik weet niet of zijn knieblessure al genezen is, hij wordt ook ouder ;D

En ik weet niet of zijn knieblessure al genezen is, hij wordt ook ouder ;D
Ik zet al mijn geld op Ralph!!!
Ook al wint ie niet.... het leeftijdsverschil geeft hem voldoende bonus punten!!!!
Ook al wint ie niet.... het leeftijdsverschil geeft hem voldoende bonus punten!!!!
- Arnetteman
Klint goed Jeroen.
Mag er tussendoor ook gebattled worden?
Battle tussen bijvoorbeeld Rinse Appelstroop en Ruben en tussen SanderP2 en mij (arnetteman).
Mag er tussendoor ook gebattled worden?
Battle tussen bijvoorbeeld Rinse Appelstroop en Ruben en tussen SanderP2 en mij (arnetteman).
Jammer, ik zit in Disneyland Parijs (ook leuk)
Count me in!
DUH!
I AM THERE DUUUUDES...
@Christiaan Von der Lean mean Machine.: Let"s gitt it ON!
@Surfstad.: Masterklasse is dat niks of wel?
Of komen Chiel en ik dan enkel in aanmerking? (+ Rodger als ie weer durft!) ::)
OPGELET! ! ! !
DRIE! ! !
TWEE! !
ÉÉN!
-KlaBATS!-
I AM THERE DUUUUDES...
@Christiaan Von der Lean mean Machine.: Let"s gitt it ON!
Of komen Chiel en ik dan enkel in aanmerking? (+ Rodger als ie weer durft!) ::)
OPGELET! ! ! !
DRIE! ! !
TWEE! !
ÉÉN!
-KlaBATS!-
M@lphy schreef:
Tuurlijk niet.... komen er nog wel meer voor in aanmerking namelijk en ik wil niet als laatste eindigen....
[
M@lphy schreef:
(+ Rodger als ie weer durft!) ::)
De finishjump ligt allang niet meer op de befaamde Rodger ik val op mijn stuitjeplaats dus waarom die ouwe bang is?!
Finishjump is overigens wederom ietsje aangepast.
Tot zondag,
Jeroen
Jooooooo!
Weer thuis na een geslaagd NK! Was vet, goed georganiseerd ook!
Jammer geen noemenswaardige resultaten voor mij, maar de tegenstand mocht er wezen!
Je weet togg!!
Weer thuis na een geslaagd NK! Was vet, goed georganiseerd ook!
Jammer geen noemenswaardige resultaten voor mij, maar de tegenstand mocht er wezen!
Je weet togg!!
- Arnetteman
Zeker, het was top vandaag.
Mijn eerste keer Bergschenhoek, ben vaak naar beneden gereden.
Met 2 keer een 3e plek en 1 keer een 4e plek tijdens de kwalificaties helaas niet door naar de wedstrijd maar toch erg genoten. Gelukkig viel het weer erg meer.
Organisatie ook dikke prima.
Mijn eerste keer Bergschenhoek, ben vaak naar beneden gereden.
Met 2 keer een 3e plek en 1 keer een 4e plek tijdens de kwalificaties helaas niet door naar de wedstrijd maar toch erg genoten. Gelukkig viel het weer erg meer.
Organisatie ook dikke prima.
Ik heb ook een aantal foto"s gemaakt, deze zijn te vinden op fourcross.nl
Heb 156 foto"s ge-upload naar me site, je kunt ze daar downloaden in verschillende grote"s, als je het orginele bestand wilt moet je even een mailtje naar me sturen, amandavs@wanadoo.nl
http://amandavs.smugmug.com/
Hier alvast voorproefje.....
http://amandavs.smugmug.com/
Hier alvast voorproefje.....

Wat zijn de uitslagen?
De bmx-ers weer in de top 5 natuurlijk.
De bmx-ers weer in de top 5 natuurlijk.
Uit mijn hoofd...
Heren:
1. Ivo van der Putten
2. Ewoud Stam
3. Jurg Meijer
4. Wilfred vd Hatert (?)
5/6. Daniel Prijkel / Koen v Valkenhoef (?)
Dames:
1. Amanda van Stralen
2. Suzanne Jacobs (?)
3 (?)
ps. Amanda: ik zou die fotograaf op de 8e foto wegshoppen
Heren:
1. Ivo van der Putten
2. Ewoud Stam
3. Jurg Meijer
4. Wilfred vd Hatert (?)
5/6. Daniel Prijkel / Koen v Valkenhoef (?)
Dames:
1. Amanda van Stralen
2. Suzanne Jacobs (?)
3 (?)
ps. Amanda: ik zou die fotograaf op de 8e foto wegshoppen

Steelboy schreef:
ps. Amanda: ik zou die fotograaf op de 8e foto wegshoppen![]()
Had ik ff geen tijd meer voor, had de foto"s even snel allemaal wat opgehaald qua kleur enzo en gelijk geupload....
Coole foto"s man

Ik heb hier ook nog wat foto"s neergezet, die ik gemaakt heb. 

EEEHHH

EEEHHH

Laatst gewijzigd door TheBigLjeweetwel op zo apr 09, 2006 9:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Jee, gelukkig ook nog een foto met mij erop (posend met Arnetteman)...
http://www.dirty-pages.net/nieuws/nk_4x_2005.html
Daar een paar foto"s omdat ik zelf zo nodig ook mee wilde rijden...
Waar blijven de overige foto"s? Ik meen bv. meneer De Haart ook rond te hebben zien gelopen...
Daar een paar foto"s omdat ik zelf zo nodig ook mee wilde rijden...
Waar blijven de overige foto"s? Ik meen bv. meneer De Haart ook rond te hebben zien gelopen...
Als ik de foto"s zie en de verhalen hoor vindt ik het jammer dat ik er niet bij was. :"(
Maar Disneyland was ook leuk ;D
Maar Disneyland was ook leuk ;D
filmpje te vinden op http://www.schijfbmx.nl/
Schitterend :P
- Arnetteman
MC Two Four Ollie

Steelboy schreef:
Waar blijven de overige foto"s?
Op verzoek, vers uit de scanner (ja, ja, ik schiet nog film...)