Hij staat bij mij in mijn agenda!
Weet iemand of je daar kan slapen zaterdag op zondag?

Moderator:Beheerders
Arnetteman schreef:
routebeschrijving zou wel handig zijn.
SBG crew is ook van plan naar Vlaanders af te reizen.
fredo schreef:
Als het weer ca va is en ik me goed in me vel voel, kom ik wrs wel ies af (eerst"e keer 4x, whooha...). K ben overlaast bij Tim geweest en die vertelde me da alle jumps tafels gingen zijn, je moet ze dus niet springen (liefst wel natuurlijk).
Naar het schijnt kan je er ook van zaterdag op zondag kamperen.
Doet er nog volk van de buurt van Sint-Niklaas of Gent mee?
k ben der van t weekend nog ies geweest (mee mn bmx), t was wel sucken omdat t veel te droog lag. k kom der wel nie veel. k ga meestal gaan streeten in Gent, en als k hoop ook paar jumps thuis liggen. waar gij der den zondag?Space Man Spiff schreef: [komde gij nie naar waasmunster??? ken ik u?fredo schreef: Als het weer ca va is en ik me goed in me vel voel, kom ik wrs wel ies af (eerst"e keer 4x, whooha...). K ben overlaast bij Tim geweest en die vertelde me da alle jumps tafels gingen zijn, je moet ze dus niet springen (liefst wel natuurlijk).
fredo schreef:
[Space Man Spiff schreef:
[fredo schreef:
Als het weer ca va is en ik me goed in me vel voel, kom ik wrs wel ies af (eerst"e keer 4x, whooha...). K ben overlaast bij Tim geweest en die vertelde me da alle jumps tafels gingen zijn, je moet ze dus niet springen (liefst wel natuurlijk).
komde gij nie naar waasmunster??? ken ik u?
nee mn fiets is kapot, maar kzag dat je vanc het waasland was dermee, krij op een planet x in luipaard kleuren
k ben der van t weekend nog ies geweest (mee mn bmx), t was wel sucken omdat t veel te droog lag. k kom der wel nie veel. k ga meestal gaan streeten in Gent, en als k hoop ook paar jumps thuis liggen. waar gij der den zondag?
Hey Jeroen,
Ik zag je topic op het Dp forum, je weet wat de afspraak is, als ik rij, rij jij ook!
Tom
Daniel air schreef:
Baan moest nog gemaakt worden volgens mij.