Props aan de crew van Bikepark Groningen voor het wederom organiseren van een top evenement, dat mag ook wel weer eens gezegd!!
Zal niet zeiken over het lange wachten en de regen (konden jullie niets aan doen, toch?!), de shuttle was super, de baan lag er perfect bij, verlichting waar Schiphol jaloers op is (nachtrace een blijvertje wat mij betreft!!), de beats vadsig, kortom, pretty impressive voor een crew vrijwilligers!
Props to SBG!!!
Moderator:Beheerders
-
Giant STP Ayton / Turner 4XSL
Thanks heren, hier doen we het voor. Laat ik dan ook meteen van de gelegenheid gebruik maken om iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen, publiek, rijders, vrijwilligers, sponsoren, gemeente, etc etc, het zijn er nogal wat, van harte te bedanken. Ik zie iedereen graag in 2010 weer terug! En vergeet niet dat de baan gewoon vrij beschikbaar is om te trainen, alleen zul je dan wel zelf omhoog moeten lopen natuurlijk...
Bikepark Groningen
-
Gellukkig droeg bijna iedereen protectie voor het geval een verdwaalde Fokker 50 vliegveld Eelde niet kon vinden....
Maar respect voor de crew! Op geheel vrijwillige basis zo een evenement neerzetten! Petje af. Mijn avond was top! Volgend jaar wederom een nightrace? ik ben der bij.
Maar respect voor de crew! Op geheel vrijwillige basis zo een evenement neerzetten! Petje af. Mijn avond was top! Volgend jaar wederom een nightrace? ik ben der bij.
De berg af is leuk, op is weer een beetje jammer!