Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
Welke aantal drops bedoel je dan? Alleen het onderste rechte stuk heeft plaats gemaakt voor een sprongetje half over een boomstam en een klein gapje / dubbeltje.StinkyTricky schreef:ook de downhill is aangepast met wat leuke drops en onderin een bochtje + een double extra verder nog altijd zeer goed te rijden
Maar wel een goede aanvulling op het parcours.
keybone collector!!!
was zeker dik, 2 dagen goed weer, eerste dag helemaal niet druk!
en hier kom ik mezelf nog tegen op een foto, gezelliglc4 schreef:Koninginnedag in Winterberg, zit je gvd de hele dag alsnog tussen die Holländer... Hier het bewijs.
how to save a bike
-
- driezzz_dirter
- Jean-Pierre
Zo, net terug.
Het was nat, koud, vies en modderig. Maar toch wel relax gereden.
Downhill was een glijbaan en de rest was prima te doen. Alles heeft een nieuwe toplaag, iig de banen met gravel. DH is onderaan een beetje verandert, verder het zelfde volgens mij.
Dirk, ( nut-case ) heeft het er minder mooi van afgebracht, jammer genoeg is ie op de slopestyle gevallen met het allerlaatste rondje. Schanierpunt van z'n elleboog gebroken, en even later kreeg ie te horen dat zn pols ook gebroken was. Dus een minder leuk einde van de dag.
Sterkte kerel!
Downhill was een glijbaan en de rest was prima te doen. Alles heeft een nieuwe toplaag, iig de banen met gravel. DH is onderaan een beetje verandert, verder het zelfde volgens mij.
Dirk, ( nut-case ) heeft het er minder mooi van afgebracht, jammer genoeg is ie op de slopestyle gevallen met het allerlaatste rondje. Schanierpunt van z'n elleboog gebroken, en even later kreeg ie te horen dat zn pols ook gebroken was. Dus een minder leuk einde van de dag.
Sterkte kerel!
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
ik zal morgen ff uiotgebreid verhaalktje doen met foto's bij trashed riders wat ik ben zwaar getrashed..Stillridingbmx schreef:Zo, net terug.
Sterkte kerel!
zoals hierboven.. afgebroken schanierpungt in mjn elleboopg en biuj de zelde arm een gebroken pols.. morgen langs de chirurg ewn qweet ik gelukkig meer
nu is het bed tijd.. cxheers!
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
-