Zo vind je nog eens iets.....

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Siroj.
Zo vind je nog eens iets.....

Bericht door Siroj. » wo jan 20, 2010 6:12 pm

Vandaag even helemaal gehad met studeren dus even frisse neus gaan halen. Kom ik erachter dat er binnen 5km toch best een stukje ligt om flink hard te gaan!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Is niet helemaal mijn ding aangezien ik meer op straat mn spots zoek, toch gaak er aankomend weekend ff met me bike langs.het is echt een gigantische oppervlakte met flinke heuvels. Dus meer foto's volgen.

Voor mensen die zich afvragen waar het is. De schaakse bossen in Meterik (limburg)

Marcuos

Re: Zo vind je nog eens iets.....

Bericht door Marcuos » di feb 02, 2010 8:10 pm

Siroj. schreef: Afbeelding
Deze ken ik nog van mijn tijd xc rijden. Was met xc wel interesant maar met freeride fiets denk ik toch iets te simpel. Verder wel fantasties bos om te fietsen. Reed er erg graag.
Life is what happens while you're busy making other plans.

Siroj.

Bericht door Siroj. » di feb 02, 2010 8:37 pm

is idd vrij eenvoudig allemaal... maar zelf een schepje mee nemen dan kun je het daar behoorlijk interessant maken. Als het dalijk een beetje beter weer is gaak dat ook zekers wel doen! Zal niet iedereen vrolijk van worden maja... dat ben ik ook niet altijd :D

chillozz

Bericht door chillozz » di feb 02, 2010 8:37 pm

wie hier een vette dag wilt mee maken moet mij een berichtje sturen dit bos zit ik namelijk elke dag in en heb hiero nogal vrij vette stukjes in gemaakt met single tracks etc
wel vet hoor en vanuit waar k kom strt meteen int bos dit is zomers men dagelijkse route en ik zit op heel veel zelf gemaakte paadjes dus ;)
en geen wandelgedeeltes hehehe waar ik kom ;)
en heb der 2 drops ontdekt :P
de schaak rules :P
ohjah bij die 2e foto daa hebben wij een schans gebouwd heheh krijg je nu dus een opstap ;) als je der bent moet je die maar eens kijkken van bovenaf ;)
psn:chillozz
come and beat me ;)

have fun

Siroj.

Bericht door Siroj. » di feb 02, 2010 9:19 pm

Na morge 2 en halve week vakantie.... dus ik ben er wel een paar keer te vinden.

Qprs

Bericht door Qprs » wo feb 03, 2010 1:36 am

chillozz schreef:de schaak rules :P
Ik vind het er maar een saaie bedoeling eigenlijk, zeker sinds dat stuk bos is gekapt..

Ik was er laatst toevallig nog aan het kijken of er nergens leukere paadjes bijgemaakt kunnen worden, en kwam al een aantal nieuwe singletracks tegen.
Die zijn van jou dus? :D

Misschien in het weekend eens afspreken daar?
Met een paar man valt er wel iets leuks te maken denk ik..

chillozz

Bericht door chillozz » wo feb 03, 2010 9:23 pm

Qprs schreef:
Ik vind het er maar een saaie bedoeling eigenlijk, zeker sinds dat stuk bos is gekapt..

Ik was er laatst toevallig nog aan het kijken of er nergens leukere paadjes bijgemaakt kunnen worden, en kwam al een aantal nieuwe singletracks tegen.

die paadjes waar wij komen komt geen hond das helemaal buitenaf zijn erg sml en paar euke afdalingkjes derin ;)
ik zou graag willen bike enzo maar kan de 1e paar weken niet wgen s blessures ;)
namelijk zwargekneusde ribben 4 stuks zware gekneusde duim en opgerekt pezen en gekneusde knie dat moet dus eerst herstellen ;)
maar hier valt wel zeker vette routes te maken we moeten enkel een keer met wat mensen en wat schoppen een ronder der dorrheen maken
come and beat me ;)

have fun

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » wo feb 03, 2010 9:28 pm

chillozz schreef:
Qprs schreef:

die paadjes waar wij komen komt geen hond das helemaal buitenaf zijn erg sml en paar euke afdalingkjes derin ;)
ik zou graag willen bike enzo maar kan de 1e paar weken niet wgen s blessures ;)
namelijk zwargekneusde ribben 4 stuks zware gekneusde duim en opgerekt pezen en gekneusde knie dat moet dus eerst herstellen ;)
maar hier valt wel zeker vette routes te maken we moeten enkel een keer met wat mensen en wat schoppen een ronder der dorrheen maken
Welke taal is dit? Kan ik het misschien begrijpen...

Siroj.

Bericht door Siroj. » do feb 04, 2010 12:12 am

Denk dat ik deze week, anders volgende week wel aantal keren langs ga. Eens kijke wat we er van kunne maken

Qprs

Bericht door Qprs » do feb 04, 2010 12:43 pm

Tijdens carnaval een keertje afspreken daar?
Of liggen jullie dan overdag in coma? :D

chillozz schreef:4 stuks zware gekneusde duim
Heb je nu echt 4 gekneusde duimen, of ben je gewoon tegen het gebruik van komma's? :lol:

Siroj.

Bericht door Siroj. » do feb 04, 2010 12:51 pm

Miss. de woensdag? dag na carnaval. Volgende week zou eventueel ook kunnen, ben de hele week vrij.

chillozz

Bericht door chillozz » do feb 04, 2010 4:41 pm

Qprs schreef:Tijdens carnaval een keertje afspreken daar?
Of liggen jullie dan overdag in coma? :D

chillozz schreef:4 stuks zware gekneusde duim
Heb je nu echt 4 gekneusde duimen, of ben je gewoon tegen het gebruik van komma's? :lol:
neej hehehe
ik heb 4 gekneusde ribben
1 zwaar gekneusde duim met opgerekte pezen
en zwaar gekneusde knie ;)
dus ik kan en mag voorlopig ff niet bike ma int voorjaar miss nog wat bij gaan maken daar ofzo k ben voor dat wel te vinden hehehe de schaak daar kun je wel wat vets van maken ;)
vooral op die stukken die ik altijd pak :D
come and beat me ;)

have fun

nut-case

Bericht door nut-case » do feb 04, 2010 11:10 pm

wat heb jij gedaan dan?
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

chillozz

Bericht door chillozz » za feb 06, 2010 8:19 am

nut-case schreef:wat heb jij gedaan dan?
nja gevallen met de fiets hehehehe
en neej niet met de moutainbike met men zuipfiets :shock:
en t ergste is dat t niet eens mijn schuldt was iemand die me wou inhalen stuurde te laat dus die ramde me deraf
naar 10 min. K.O. geweest te zijn kwam ik bij en was die genen die het deedt zich afgetaaid der van tussen dus
ma goed dat een maat van me der bij was en toen kon k naar de tandarts en t ziekenhuis nja nu aan de herstellende kant na 3 weken maar fietsen mag ik voorlopig nog niet (t extremere dan )
mzl chillozz
come and beat me ;)

have fun

chillozz

Bericht door chillozz » di mei 04, 2010 10:15 pm

zo ff deze topic weer tot leven brengen,
naar men lange gerstelperiode ben ik weer op pad met men bike,en inmiddels weer veel routes gedaan.
deze week ben ik de schaak weer wat onveilig aan het maken en naderhand de paden die ik al eerder vernoemd heb die k gemaakt heb daar heb ik der sindsvandaag weer wat leuke nieuwe uitdagimngen derbij,
heb 1 stuk met een drop van circa +- 40 a 50 cm wel lache die drop
heb der 1 afstap in gelegd met meteen daarna een kombocht (ligt tegen de randt van de heide aan)

voor de rest ,der is heel veel leuks van te maken daar dat is 1 ding dat zeker is al1 nog een keer met wat man en wat schoppen der wat van maken
was zelf ook al aan het bedenken voor wat north shore elementen derin te leggen aangezien ik aan het hout wel kan komen moet dit niet zoon heel groot probleem zijn dus die zullen ook nog wel een keer volgen

mzl chillozz
come and beat me ;)

have fun

Butch

Bericht door Butch » do mei 06, 2010 10:36 pm

Dat ziet er niet verkeerd uit. Heb je een precieze adres waar deze track ligt?

chillozz

Bericht door chillozz » do mei 06, 2010 10:46 pm

Butch schreef:Dat ziet er niet verkeerd uit. Heb je een precieze adres waar deze track ligt?
beschrijving hoe je der kunt komen staat in je mailbox ;)
come and beat me ;)

have fun

chillozz

Bericht door chillozz » do mei 06, 2010 10:55 pm

voor mensen met een tom tom
5964 Meterik
bergsteeg deze postcode stuurt je naar een accomodatie van hieruit rijdt je de straat gewoon af, en kun je naar een flauwe rechtse bocht linksafslaan een parkeerplaats op hierbij begin je meteen aan de leuke kant van de schaak
even voor de duidelijkheid,
er is hier geen officiele mtb route dus je zult zelf je pad moeten kiezen of een wandelroute volgen maar je zult met wat geluk en men achtergelaten sporen wel wat leuke stukken tegen komen als je de rode wandelroute volgt kom je zoiezo wat stukken tegen waar ik me altijd op amuseer dus je zult men sporen wel tegenkomen
suc6 voor meer vragen vraag maar raak.;)
come and beat me ;)

have fun

Plaats reactie