Tips voor een Morzine Newbie

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Bruno
Re:Tips voor een Morzine Newbie

Bericht door Bruno » wo jul 27, 2005 7:19 pm

Wortel schreef:
Ik weet niet welke supermarkten daar allemaal zijn in die buurt, maar een ongelooflijke tip is de NETTO. Is een soort goedkopere versie van Les Mousquetaires of zoiets, maar daar verkopen ze wel wondervocht: Sept Neuf, halve literblikken puur bier, en de inhoud is evenveel. Zeker te pruimen in volle zon voor extra klappen.

Sept Neuf? Je bedoelt gewoon Kronenburg 1669. Valt mee, maar wat hebben jullie Nederlanders toch met dat fleps bier, gaat niks boven Jupiler, schenken ze in de bowling in Les Gets!

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » za jul 30, 2005 8:42 pm

Bruno schreef:
[
Santa Cruz schreef:
Wij hebben al besloten om via Duitsland te rijden. Misschien wat meer kilometers maar in elk geval geen werkzaamheden.

Yeah you wish boy, ben nog nooit naar BWB ofzo kunnen rijden zonder wel ergens werken tegen te komen, en het scheelt echt wel een pak in km als je via duitsland rijdt. zo rond de 200, have fun (als je een snelle auto hebt mss wel ja). Ik ben intussen terug en het enige probleem was bij de werken op de E411, als het daar maar een beetje druk is sta je wel ff in de file. verder was op de terugweg de omleiding naar Luxemburg slecht aangegeven (je moet de omleiding volgen en meteen de eerstvolgende afslag nemen en dan gewoon weer pijlen volgen, maar daar stond geen duidelijk bord), dat was al. Heb door Zwitserland gereden op de terugweg (omdat we toen in Morgins zaten, en van daar terug naar Les Gets is ook weer een hoop tijdverlies), maar dat doe ik nooit meer tenzij ik in zwitserland moet zijn of er ben zoals nu het geval was, wat een klote snelweg, beter baan Lyon en dan Genève (of andersom he), gaat vlotter en is even ver als via Zwitserland.

Dan zal ik wel een snelle auto hebben... ;D 9,5 uur effectieve rijtijd over 935 km. Dat vind ik nog wel meevallen toch?

Maar goed was weer een superweekje daarin Morzine!

bettes

Bericht door bettes » za jul 30, 2005 8:53 pm

GT-I schreef:
snip
De chicks kan je met een beetje geluk in en naast het zwembad van Morzine vinden... :P
snip

En dan maar naar belgie liggen bellen om de boel te lijmen ;)

greetz
bettes

Plaats reactie