Ergens in genk2!roadgap....?(update!!! met vele fotos!!)
Moderator:Beheerders
-
hij raakt de blok niet hij doet geqwoon een bail out
Re:Ergens in genk2!roadgap....?
putains man, spring dat trottoirtje toch gewoon ipv te bitchen over die lip, die heb je geeneens nodig ::)
voila vandaag gesprongen,stelt niet zo veel voor,maar de eerste die deze zonder lip OVER de weg kan springen die krijgt een euro van mij ;D
beeldmateriaal volgt vanavond
beeldmateriaal volgt vanavond
hoever is de gap dan want hij ziet er best te doen uit met een gewone bunny....
vanaan de take-off tot waar de zand ligt ist een 4,5-5meter,en veel verder geraak je echt niet,zelfs als je jezelf rot trapt max 6meter
Iedereen hier wou fotos zien awel die krijgen ze te zien en nog wel een 12tal 
Hier zijn de volgende fotos:
1:Zoals jullie zien op de eerste foto simon die net gekwetst is boven zijn wenkbrauw (week geleden)Daarom dus dat jullie een week moetsen wachten en sommige hadden daar nogal problemen mee maja kom
Voor alle DUIDELIJKHEID deze EERSTE foto is van een week geleden de rest is van vandaag.
foto1:

foto2:

foto3:

foto4:

foto5:

foto6:
foto7:
foto8:
foto9:
foto10:
foto11:
foto12:
Sorry voor de slechte kwaliteit v/d meeste fotos maar dit komt omdat ze uit filmpjes zijn geknipt!

Hier zijn de volgende fotos:
1:Zoals jullie zien op de eerste foto simon die net gekwetst is boven zijn wenkbrauw (week geleden)Daarom dus dat jullie een week moetsen wachten en sommige hadden daar nogal problemen mee maja kom

Voor alle DUIDELIJKHEID deze EERSTE foto is van een week geleden de rest is van vandaag.
foto1:

foto2:

foto3:

foto4:

foto5:

foto6:

foto7:

foto8:

foto9:

foto10:

foto11:

foto12:

Sorry voor de slechte kwaliteit v/d meeste fotos maar dit komt omdat ze uit filmpjes zijn geknipt!

Re:Ergens in genk2!roadgap....?(update!!! met vele fotos!!)
Ahja en voor de mensen die het willen weten de TAKE OF is AANGEPAST!!!!!

-
wat ik mij dus afvraag is waarom er geen foto"s bijstaan van waar jullie landen..
opzich wel leuk om ook ff te weten..
local freerider
opzich wel leuk om ook ff te weten..
local freerider
Stelletje Kinders... Is dit nou forumgedrag, andere afzeiken omdat jij het beter kan? Als jij het zo goed kan, dan hou dat bij jezelf en ga er anderen niet lastig mee vallen!!!
Zij zijn blij hoe ze dit kunnen doen en daar kun je ook respect voor tonen...
Topic is gecleaned, nog meer van zo"n reacties en er gaat een slot op!
Zij zijn blij hoe ze dit kunnen doen en daar kun je ook respect voor tonen...
Topic is gecleaned, nog meer van zo"n reacties en er gaat een slot op!
Die take off is inderdaad een stuk verbeterd. Wel grappige foto"s.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Probeer anders het filmpje eens te uploaden op ww.eengoedidee.nl
Rinse
Rinse
Local freerider ben jij soms van genk?Als je wil kan ik wel enkele fotos posten van de landing v/d roadgap alleen is de kwaliteit niet goed want deze komen uit filmjes.Maar ik zal er deze avond en anders morgen wel posten .Want zaterdag rond 2uur vertrek ik met simon naar winterberg

-
Jullie doen wel erg spannend over die stoeprand met grootheidswaanzin.
Er zijn hier op DP minimaal 30 rijders die dat ding op hun xc fiets springen zonder zelfs hun zadel te laten zakken.
Dat mag best gezegd worden. Ik zie een krampachtige meneer in de lucht hangen die wel durft maar nog aan zijn stijl moet werken. Dat geeft niet het is al een eerste stap dit ding te bouwen EN te rijden.
Nu nog het echte springen/vliegen/tabletoppen.
Als je dan toch wilt vliegen bouw dan een take-off zodat je minimaal met je wielen 3m to flat in de lucht hangt is mijn idee. Ik zou er een hogere naast bouwen zodat de mindere door kunnen gaan met de lage.
Succes.
E
Er zijn hier op DP minimaal 30 rijders die dat ding op hun xc fiets springen zonder zelfs hun zadel te laten zakken.
Dat mag best gezegd worden. Ik zie een krampachtige meneer in de lucht hangen die wel durft maar nog aan zijn stijl moet werken. Dat geeft niet het is al een eerste stap dit ding te bouwen EN te rijden.
Nu nog het echte springen/vliegen/tabletoppen.
Als je dan toch wilt vliegen bouw dan een take-off zodat je minimaal met je wielen 3m to flat in de lucht hangt is mijn idee. Ik zou er een hogere naast bouwen zodat de mindere door kunnen gaan met de lage.
Succes.
E
yip ik weet was niet veel aan, maar aan mijn stijl moet idd nog hééél veel gewerkt worden
.Gelijk jij zegt een hogere bouwen is een goede idee ma misschien bouwen ik een simon wel iets nieuws op een andere plaats.
Merci voor de info

Merci voor de info
Hier onder staat een link van de filmpjes kun je zeggen wat ik in het vervolg beter zou kunnen doen?ik en simon kunnen niet ver genoeg landen +onze stijl is niet echt goed.Maar verder springen is denk ik wel moeilijk met zon take of +weinig snelheid.Ik denk er sterk aan zoals ik al zei om een nieuwe te bouwen die veel groter is +waar je ook weer hoger kunt springen.
the joker:
http://www.eengoedidee.nl/videoz/mounta ... ap_19_.mpg
http://www.eengoedidee.nl/videoz/mounta ... ap_17_.mpg
simon:
http://www.eengoedidee.nl/videoz/mounta ... ap_16_.mpg
http://www.eengoedidee.nl/videoz/mounta ... ap_15_.mpg
Maar zoals sommige onder jullie al zeiden dit heeft meer weg van een jumpje dan een kleine gap.
the joker:
http://www.eengoedidee.nl/videoz/mounta ... ap_19_.mpg
http://www.eengoedidee.nl/videoz/mounta ... ap_17_.mpg
simon:
http://www.eengoedidee.nl/videoz/mounta ... ap_16_.mpg
http://www.eengoedidee.nl/videoz/mounta ... ap_15_.mpg
Maar zoals sommige onder jullie al zeiden dit heeft meer weg van een jumpje dan een kleine gap.
De boom in met al die forum-helden.the joker schreef: Hier onder staat een link van de filmpjes kun je zeggen wat ik in het vervolg beter zou kunnen doen?ik en simon kunnen niet ver genoeg landen +onze stijl is niet echt goed.Maar verder springen is denk ik wel moeilijk met zon take of +weinig snelheid.Ik denk er sterk aan zoals ik al zei om een nieuwe te bouwen die veel groter is +waar je ook weer hoger kunt springen.
the joker:
Maakt het iets uit of je een "niet zo goede stijl hebt" ?
Maakt het iets uit of het een jump, een gap, een roadgap, een molshoop is ?
Zo te zien amuseren jullie je goed daar in de Genk......en daar draait het toch om ?
Vergeet de DP zever en doe gewoon verder, jullie zijn goed bezig, niemand is super smooth in het begin.
De meeste zitten na 10 jaar MTB"en nog steeds als bevroren zombies op hun fietskes.
-
lynx, niet mee bemoeien is opbouwende kritiek en joker vat dat heel sportief op.
E
E
merci dudes jullie hebben gelijk 
We houden ons idd goed bezig in genk en daar draait het om gelijk je zegt+je kan niet elke week naar namen of ergens in wallonie gaan om te biken en bikeparken ook niet.Morgen is het wel zo"n speciale dag en das super wie van jullie gaat toevallig nog(winterberg)?Want hoe meer bikers hoe meer fun.

We houden ons idd goed bezig in genk en daar draait het om gelijk je zegt+je kan niet elke week naar namen of ergens in wallonie gaan om te biken en bikeparken ook niet.Morgen is het wel zo"n speciale dag en das super wie van jullie gaat toevallig nog(winterberg)?Want hoe meer bikers hoe meer fun.
Staat er ergens in mijn post je naam of een verwijzing naar je persoonlijk?BOMBPROOF erik schreef: lynx, niet mee bemoeien is opbouwende kritiek en joker vat dat heel sportief op.
Heb jij niet een beetje te veel last van profileringsdrang hier op het forum ?
Ik bepaal zelf met wat ik me bemoei, daar hoef ik geen goedkeuring voor.
Zeker niet van mensen zoals jij.
-
lynx, niet mee bemoeien is opbouwende kritiek en joker vat dat heel sportief op.
Lynx schreef:
[BOMBPROOF erik schreef:
Staat er ergens in mijn post je naam of een verwijzing naar je persoonlijk?
Heb jij niet een beetje te veel last van profileringsdrang hier op het forum ?
Ik bepaal zelf met wat ik me bemoei, daar hoef ik geen goedkeuring voor.
Zeker niet van mensen zoals jij.
Men probeert hier Joker tips te geven zodat hij beter kan gaan fietsen. Misschien vat jij het verkeerd op en moet je deze kritiek op een andere manier opvatten.
-
+-Joker, als je wilt "stylen" kun je eens heel goed proberen te leren bunny-hoppen ergens overheen. Hier krijg je scherpe timing van EN je leert afzetten zoals het moet.
Stap 2 is die bunny hop bovenop die takeoff zegmaar.
Kom je hoger en verder.
Na bunnyhop land je op je achterwiel.
Voila.
Als dat lukt ga je je fiets plattrekken, panceken of tabletoppen.
E
Stap 2 is die bunny hop bovenop die takeoff zegmaar.
Kom je hoger en verder.
Na bunnyhop land je op je achterwiel.
Voila.
Als dat lukt ga je je fiets plattrekken, panceken of tabletoppen.

E
K bedankt voor de goede tips,overmorgen begin ik met het oefenen v/d bunny hop

Maar klopt de stelling nu dat als je een goede rijstijl wilt hebben en meer techniek wilt krijgen dat je het best begint met een bmx of dirt fietsje?
Het blijft een beetje een rare sprong of landing als ik naar jullie landing kijk. Misschien wat meer snelheid? Een keer ging er 1tje bijna over the bar. (en ik zag een keer een lighsaber voorbij komen)
Misschien is de oude take-off wel gewoon beter.
Inderdaad meer een cycle track gap
Misschien is de oude take-off wel gewoon beter.
Inderdaad meer een cycle track gap