Hierbij even een update voor de geinterreseerden...nut-case schreef: ik zal morgen ff uiotgebreid verhaalktje doen met foto's bij trashed riders wat ik ben zwaar getrashed..
zoals hierboven.. afgebroken schanierpungt in mjn elleboopg en biuj de zelde arm een gebroken pols.. morgen langs de chirurg ewn qweet ik gelukkig meer
nu is het bed tijd.. cxheers!
Vrijdagmiddag/avond zijn we vanuit Winterberg naar het ziekenhuis in Nijmegen gereden. Daar kwamen zijn ouders ook naartoe. Daar zijn foto's gemaakt en het bleek dat zijn scharnierpunt bovenarm/elleboog is afgebroken. Ook is er een klein botje in zijn pols gebroken. Hij is die avond naar huis gegaan...
Zaterdag is hij naar het ziekenhuis in Breda gegaan voor verder onderzoek. Daar bleek dat er dit seizoen niet meer gefietst gaat worden. Zijn elleboog is verbrijzeld... Hij is zaterdagavond geopereerd en zijn elleboog zit nu met ijzerdraad en schroeven vast aan zijn bovenarm. Hij moet tot donderdag blijven...
De fietsvakantie naar Leogang met JP, Robert, Tim en ik gaat voor Dirk helaas niet door. Uiteraard is herstel veel belangrijker dan een vakantie!
We hopen dat hij volgende seizoen het fietsen weer rustig kan oppakken.
Echt zwaar k*t dat een dagje Winterberg tijdens het laatste ritje zoveel naar de kl*te kan helpen... Zoiets gun je niemand!
Nogmaal beterschap Dirk...