bikepark frankrijk
Moderator:Beheerders
ik denk dat er vast wel bikeparken in frankrijk zijn , maar waar???
Is hier een site voor . Graag wat uitleg...
Geen DH, wel dual/dirt/freeride
thx alvast
Is hier een site voor . Graag wat uitleg...
Geen DH, wel dual/dirt/freeride
thx alvast
-
- Forumbeheerder
Re:bikepark frankrijk
er is ne dual in metabief
boarder cross in Les Gets
2 freerides in Morgins
de meeste franse dirts liggen zoals in belgie en nederland, goed geheim.
Lees anders de bigbike eens. Super tijdschrijft dat vaak originele parkoeren aandoet.
boarder cross in Les Gets
2 freerides in Morgins
de meeste franse dirts liggen zoals in belgie en nederland, goed geheim.
Lees anders de bigbike eens. Super tijdschrijft dat vaak originele parkoeren aandoet.
voor les gets kan ik niks vinden over de tarieven van de skilift , maar van wat ik heb gezien voor het ski werk kost een pas 50 euro voor een dag en dat vind ik nogal prijzig >:(
13 of 16 euro per dag voor GETS EN MORZINE tesamen dacht ik verleden jaar betaaltdtdtdtd te hebben. Viel spass.!!rob-ert(Urban Monkey) schreef: voor les gets kan ik niks vinden over de tarieven van de skilift , maar van wat ik heb gezien voor het ski werk kost een pas 50 euro voor een dag en dat vind ik nogal prijzig >:(
k@tze schreef:
![]()
![]()
aha juist, dat bedoel ik dus...heheheheh goed gedaan man. applaus ;D

Ok bedankt, word een moeilijk met een hardtail zo te zien, maar overleef het wel denk ik

ELVIS schreef:
[rob-ert(Urban Monkey) schreef:
voor les gets kan ik niks vinden over de tarieven van de skilift , maar van wat ik heb gezien voor het ski werk kost een pas 50 euro voor een dag en dat vind ik nogal prijzig >:(
13 of 16 euro per dag voor GETS EN MORZINE tesamen dacht ik verleden jaar betaaltdtdtdtd te hebben. Viel spass.!!
weet je of het te doen is met een hartail met dj2 erin???