Re:Waar in europa in de winter te downhillen
Moderator:Beheerders
Waar in europa kun je in de winter nog een beetje downhillen??Ben bang dat er bijna overal wel sneeuw ligt of niet?
misschien ligt er in spanje onder de 1000 meter geen sneew ???
Okee,zo ver was ik zelf ook.Maar zijn daar ook echte downhillpistes?En zo ja,waar kan ik die vinden?
Sierra Nevada zijn ooit keer wereldkampioen schappen gehouden, maar daar ligt ook sneeuw s"winters. Vast niet zoveel en zo snel als in de alpen dus misschien is er de mogelijheid. Ligt echter wel een heel end rijden van Nederland.....
Nieuwe Revu van 2 weken terug: Winterberg in de winter..... zag er goed uit ;o)
reg"s
Dust
reg"s
Dust
Nieuwe Revu van 2 weken terug: Winterberg in de winter..... zag er goed uit ;o)
reg"s
Dust
reg"s
Dust
Of gewoon naar de citadel in Namen rijden. Enigste wat je daar last van kan hebben is modder ;D Of naar Coo, maar heb geen idee hoe dat erbij ligt en in welke staat het is. In de winter is er in Namen meestal wel volk te vinden, afgelopen weekend waren er ook een aantal locals.
grtz
Animine
grtz
Animine
ik ga meestal naar chaudefontaine, hier zijn er lekker veel rotsen waardoor je relatief proper blijft.
Chaudfontaine nu een beetje te doen of veel te nat?
Chaudfontaine zal er nu wel droog bij liggen, als het daar regent heb je er sowieso niet veel last van door de hoeveelheid stenen op het parcours.
grtz
Animine
grtz
Animine
he viva la free ride, wat moet jij nou met piste"s free ride!naar teneriffe en daar van die vulkaan af,alles naar rechts !