Bikepark in Nuenen?
Moderator:Beheerders
Tussen Nuenen en Mierlo (Eindhoven) ligt een enorme vuilnisbelt, de Razob. Over het gedeelte dat niet meer gebruikt wordt loopt al een mtb route, maar deze bult zou ook ideaal zijn voor een fourcross/bikepark. Iemand enig idee of dit binnen het "bestemmingsplan" valt? Cq hier al eens naar geïnformeerd is bij de gemeente?
Re:Bikepark in Nuenen?
LSmtb schreef:
Tussen Nuenen en Mierlo (Eindhoven) ligt een enorme vuilnisbelt, de Razob. Over het gedeelte dat niet meer gebruikt wordt loopt al een mtb route, maar deze bult zou ook ideaal zijn voor een fourcross/bikepark. Iemand enig idee of dit binnen het "bestemmingsplan" valt? Cq hier al eens naar geïnformeerd is bij de gemeente?
Lars,
ik weet dat een groepje mensen bezig is geweest met de aanleg van wat 4x stukjes. Helaas is het grondgebied in privé bezit en is hier dus een stokje voor gestoken. De toenmalige makers hebben dit in overleg met de eigenaren weer plat gegooid, omdat men de toezegging had ze op een ander deel strax legaal mochten gaan bouwen. Helaas is het er om een aantal redenen nog niet van gekomen om een heus 4x parcours aan te gaan leggen.
Zover mijn info nu reikt, is TWC Nuenen in onderhandeling met de gemeente en overige instanties, maar hoever zij zijn... en wat daadwerkelijk de plannen nu worden... is mij onbekend. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet verwacht dat TWC Nuenen een 4x parcours aan gaat leggen.. eerder een vervolg op de bestaande route.
Van "de originele" gravers heb ik toevallig gisteren nog een email gehad over het hoe en waarom destijds... zij staan nu op de zijlijn, maar zijn zeer bereid eventueel mee te werken, zolang er maar vanuit de "instantie"s" mee gewerkt wordt.
Re:Bikepark in Nuenen?
[quote="DeKerf"s"]
Van "de originele" gravers heb ik toevallig gisteren nog een email gehad over het hoe en waarom destijds... zij staan nu op de zijlijn, maar zijn zeer bereid eventueel mee te werken, zolang er maar vanuit de "instantie"s" mee gewerkt wordt.
[/quote]
Bedankt Jeroen,
Ik zal eens bij TC Nuenen informeren wat de plannen zijn...
[/quote]
Bedankt Jeroen,
Ik zal eens bij TC Nuenen informeren wat de plannen zijn...
is dit nog relevant? ben er laatst nog met mijn dual-bike geweest en zag er een schans liggen. nou lijkt me nuenen niet de gemeente die zoiets aanmoedigt maar wie weet. Heb nog een praatje gemaakt met iemand die volgens mij de Gulberg beheerde
Orbea Lanza o6 custom
Batavus old school racefiets pro x-chromo (campagnolo afmontage)
Batavus old school racefiets pro x-chromo (campagnolo afmontage)