dirtpark nuenen

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
pietervds
dirtpark nuenen

Bericht door pietervds » ma okt 30, 2006 8:49 pm

Onlangs was ik onderweg naar huis na een ritje op de xc en kwam ik tot mijn stomme verbazing langs een terreintje met redelijke dirts. Het ligt rechts voor de ingang van landgoed Gulbergen te Nuenen en lijkt afgesloten, maar via de xc-route kun je er aan de achterzijde op. Wie is hier verantwoordelijk voor en rijdt er?
Orbea Lanza o6 custom
Batavus old school racefiets pro x-chromo (campagnolo afmontage)

LeaderFoxCocaine

Re: dirtpark nuenen

Bericht door LeaderFoxCocaine » za mei 24, 2008 9:12 pm

pietervds schreef:Onlangs was ik onderweg naar huis na een ritje op de xc en kwam ik tot mijn stomme verbazing langs een terreintje met redelijke dirts. Het ligt rechts voor de ingang van landgoed Gulbergen te Nuenen en lijkt afgesloten, maar via de xc-route kun je er aan de achterzijde op. Wie is hier verantwoordelijk voor en rijdt er?
Waar ligt dat 'Landgoed Gulbergen' precies, ben van plan er ook heen te gaan ?

Mvg Kerim
Leader fox Cocaine White

Jean-Pierre

Re: dirtpark nuenen

Bericht door Jean-Pierre » zo mei 25, 2008 12:45 pm

LeaderFoxCocaine schreef:
pietervds schreef:Onlangs was ik onderweg naar huis na een ritje op de xc en kwam ik tot mijn stomme verbazing langs een terreintje met redelijke dirts. Het ligt rechts voor de ingang van landgoed Gulbergen te Nuenen en lijkt afgesloten, maar via de xc-route kun je er aan de achterzijde op. Wie is hier verantwoordelijk voor en rijdt er?
Waar ligt dat 'Landgoed Gulbergen' precies, ben van plan er ook heen te gaan ?

Mvg Kerim
GOOGLE ! http://www.gulbergen.nl/
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

Plaats reactie