Willingen
Moderator:Beheerders
- Pieter en zijn V10
- freerideachterhoek
- Contacteer:
Willingen is altijd open. Of de lift dan loopt is maar afwachten.
Maarja, een stevige wandeling bergop van 20 minuten, en je bent ook boven. De lift heeft daar 13 minuten voor nodig.
Maarja, een stevige wandeling bergop van 20 minuten, en je bent ook boven. De lift heeft daar 13 minuten voor nodig.

check: http://www.sfabikepark.nl
SFA BIKEPARK,....... Achterhoekse gezelligheid!!!
Overdrijven is ook een vak, 30min is wel erg overdreven.schnitzer schreef:ik weet niet op welke lift jij gezeten hebt als je in willingen bent geweest
maar 13 minuten????
ik ben nog nooit sneller boven geweest binnen het half uur
winterberg daar kan het op 13min
rond de 15 min. zit je max. in de lift.
keybone collector!!!
- Pieter en zijn V10
En zo vaak heb je de lift niet nodig, de DH kan je ideaal beetje voor beetje afwerken, en op het freecross parcours zit ook maar 1 heel leuk stuk.
Dus tas mee, rond dit tijdstip maar iets warms erin en gaan maar.
En dat ga ik vrijdag ook doen, hoogstens 2 a 3 keer in de lift.
Dus tas mee, rond dit tijdstip maar iets warms erin en gaan maar.
En dat ga ik vrijdag ook doen, hoogstens 2 a 3 keer in de lift.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
- freerideachterhoek
- Contacteer:

Jij hebt het nu over de wachtrij voor de lift. Hun bedoelen de eigenlijke tijd die de lift er over doet om boven te komen!Z-Blocker schreef:De keer dat ik er was, was het toch aanschuiven tot een meter of 20 onder die bomen.me schreef:In winterberg duurt het geen 13 min. mss 5-10 min. maar zkr geen 13 min.[/b]winterberg daar kan het op 13min
Z.
Life starts on your bike when you`re pushing on the pedals and pulling on the handlebar.
- freerideachterhoek
- Contacteer:
We hebben het over willingen! niet over winterberg. In willingen staat nooit een rij voor de lift.
Waneer er een bierfeest is in Willingen is het niet leuk meer zo druk in de lift en wordt deze steeds bijna stilgezet om bejaarden of aangeschoten bejaarden uit te laten stappen. Gelukkig krijgen bikers vaak voorrang om met de lift mee te mogen.
Met dit weer is het lekker blubbertrappen maar als er echt sneeuw ligt is Willingen echt geen pretje, je bevriest bijna in die lift en je moet ook nog eens je eigen fiets vasthouden...
Met dit weer is het lekker blubbertrappen maar als er echt sneeuw ligt is Willingen echt geen pretje, je bevriest bijna in die lift en je moet ook nog eens je eigen fiets vasthouden...
- Pieter en zijn V10
Ik ben er een par weekjes geleden geweest en er lag sneeuw. Toch was het super. Echt niet koud of zo, zolang je maar zorgt dat je omhoog loopt en niet de lift pakt.Ruben schreef:Waneer er een bierfeest is in Willingen is het niet leuk meer zo druk in de lift en wordt deze steeds bijna stilgezet om bejaarden of aangeschoten bejaarden uit te laten stappen. Gelukkig krijgen bikers vaak voorrang om met de lift mee te mogen.
Ik heb me supergoed vermaakt daar...