Winterberg Hotels

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Jean-Pierre
Winterberg Hotels

Bericht door Jean-Pierre » di jun 24, 2008 10:12 pm

9 en 10 Juli ben ik in Winterberg.
Alleen nu zoek ik een goedkoop hotel. Nou ben ik niet zon ster in het vinden via Google naar een goed hotel. Dus vroeg ik me of iemand ervaring heeft met een hotel of zo uit zijn hoofd er een paar weet.

Alvast bedankt.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

Cheeta

Bericht door Cheeta » di jun 24, 2008 10:37 pm

Google'en kun je je in principe besparen, aangezien de site van Winterberg een uitgebreid overzicht heeft incl. (beperkt) de mogelijkheid online te reserveren.

http://www.winterberg.de --> Suchen und Buchen Sie gleich online!

Je kunt zelfs nog Nederlands selecteren, mocht je daar behoefte aan hebben.

Timmos

Bericht door Timmos » do jun 26, 2008 9:43 am

Jp probeer is te zoeken op een herberg. Zitten daar in de omtrek ook een paar nederlanders met herberg. Stalling enz. meen 20 euro nach + ontbijt?

driezzz_dirter

Bericht door driezzz_dirter » do jun 26, 2008 10:06 am

Timmos schreef:Jp probeer is te zoeken op een herberg. Zitten daar in de omtrek ook een paar nederlanders met herberg. Stalling enz. meen 20 euro nach + ontbijt?
ja echt goedkoop en zeker niet slecht, warme douches enzo :D
en niet te ver van het bikepark
ride and have fun

Ray

Bericht door Ray » do jun 26, 2008 2:37 pm

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » ma jun 30, 2008 7:06 am

zum Kreuzberg is zeker 'n aanrader. De eigenaar is Nederlander en het ligt op loopafstand van het centrum wat s'avonds natuurlijk wel lekker is! Kost iets van 25 euro per nacht inclusief ontbijt en je kunt je fiets in de garage kwijt.

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » ma jun 30, 2008 11:37 am

Weetje toevallig hoe ver dat hotel van het park licht ?
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » ma jun 30, 2008 12:50 pm

Stillridingbmx schreef:Weetje toevallig hoe ver dat hotel van het park licht ?
vanuit het hotel kun je het park zien liggen...heel in de verte :lol: Je zult er met de auto naartoe moeten of bereid zijn 'n behoorlijk eind te fietsen. Het is maar net wat je belangrijker vindt, aangezien je waarschijnlijk met de auto zult zijn zou ik liever op loopafstand van het centrum zitten dan op loopafstand van het park.

Cheeta

Bericht door Cheeta » ma jun 30, 2008 5:25 pm

Santa Cruz schreef:Je zult er met de auto naartoe moeten of bereid zijn 'n behoorlijk eind te fietsen.
Ligt natuurlijk aan je definitie van 'een behoorlijk eind' maar op zich valt het reuze mee, is iets van 3.5 a 4 km, hetgeen overigens dezelfde grootorde is als Neuastenberg. Na een dagje biken terugkomen gaat wel meevallen (voornamelijk heuvelaf), 's ochtends zul je wat meer werk moeten verrichten.

Al ben ik ook van de auto, al is het alleen al omdat die ook gemakkelijk is voor de bevoorrading (eten/drinken) en gereedschap mee te slepen.

Op zich nette, moderne kamers (al heeft het Sauerland-jaren-80-bruin ook z'n charme) tegen een eerlijke prijs m.i. voor hetgeen geboden wordt.

Plaats reactie