Chamonix?

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
V-spec Stinky
Chamonix?

Bericht door V-spec Stinky » ma aug 31, 2009 5:06 pm

Hello,

Seizoen loopt op zijn einde en wij willen nog een week (6 dagen biken) gaan DH-u. Normaal ieder jaar ruime week naar PDS, maar de liften zijn daar al dicht :(

Vandaar dat wij momenteel Chamonix overwegen aangezien de liften daar open zijn (vertrek 10 september). Zelf vind ik de info die ik kan vinden op internet, beperkt en n iet echt overtuigend of het wel / niet de moeite waard is?

Vandaar ff dit topic:
- Wie is daar al eens geweest? Aanrader?
- zijn er meerdere echte DH tracks of alleen die in Vallorcine?
- tips voor accomodatie?

Oftewel: wie heeft ervaring in het gebied en wil er wat over melden? Wellicht wat goede links?

T 8) nhks

wimpiej

Bericht door wimpiej » ma aug 31, 2009 8:01 pm

er zijn ook in Les Houches (ten zuiden chamonix) een aantal heel aardige paden. een stuk of 3 hele mooie vloeiende singletracks, 1 zeer stijle afdaling (onder de lift door) en nog een afdaling met wat north-shore stukkies. al met al erg aardig, maar verwacht geen hardcore downhill. Met mijn 130 mm fiets allemaal goed te doen.

grtz,
Wim

V-spec Stinky

Bericht door V-spec Stinky » ma aug 31, 2009 8:28 pm

wimpiej schreef:er zijn ook in Les Houches (ten zuiden chamonix) een aantal heel aardige paden. een stuk of 3 hele mooie vloeiende singletracks, 1 zeer stijle afdaling (onder de lift door) en nog een afdaling met wat north-shore stukkies. al met al erg aardig, maar verwacht geen hardcore downhill. Met mijn 130 mm fiets allemaal goed te doen.

grtz,
Wim
Bedankt alvast Wim!

Wellicht iemand anders nog ervaringen? OF...een ander park op vergelijkbare afstand en wel open?

Plaats reactie