Overnachten in Verbier (en wat andere spots). Iemand tips..?
Moderator:Beheerders
De zoekfunctie levert hier weinig op voor Verbier..
We willen van de zomer 2 roadtrips gaan maken.
Als ik op www.verbinet.com kijk kom ik 12 paginas met chalets tegen... Iemand nog tips waar je goed en redelijk goedkoop kan verblijven daar..?
Dezelfde vraag heb 'k trouwens voor Chamonix en Leogang..
Voor Pila en Les Arcs heb 'k effe contact opgenomen met Trail addiction.. Eens kijken wat daar mogelijk is.
Thanks!
P.s. Liefst geen campings... Chalet bevalt toch wat beter tijdens de bikevakanties..
We willen van de zomer 2 roadtrips gaan maken.
Als ik op www.verbinet.com kijk kom ik 12 paginas met chalets tegen... Iemand nog tips waar je goed en redelijk goedkoop kan verblijven daar..?
Dezelfde vraag heb 'k trouwens voor Chamonix en Leogang..
Voor Pila en Les Arcs heb 'k effe contact opgenomen met Trail addiction.. Eens kijken wat daar mogelijk is.
Thanks!
P.s. Liefst geen campings... Chalet bevalt toch wat beter tijdens de bikevakanties..
- degoe
- Contacteer:
voor leogang: http://www.leogang-saalfelden.at/sommer ... &PageID=62
en dan Hütten of Rain omgeving(Staatnamen Leogang) kijken,dat zijn de twee die het dichst bij de lift zijn,en waar veel betaalbaar is. er zitten ook twee hotels direkt op de parkeerplaats van de lift,maar die zijn wat duurder. Salzburgerhof,en Bacher
Degoe.
en dan Hütten of Rain omgeving(Staatnamen Leogang) kijken,dat zijn de twee die het dichst bij de lift zijn,en waar veel betaalbaar is. er zitten ook twee hotels direkt op de parkeerplaats van de lift,maar die zijn wat duurder. Salzburgerhof,en Bacher
Degoe.
degoe schreef:voor leogang: http://www.leogang-saalfelden.at/sommer ... &PageID=62
Degoe.
Hey Degoe... Klopt het dat je via die site eerst zo'n anfrage bericht moet sturen, en dat je dan pas kan boeken of zo...? Ik krijg niets in een keer geboekt... Heel vreemd..
Iemand nog tips voor Verbier en/of Pila.......?
Thanks!!
In Pila is in de zomer vrij weinig open. Je hebt waarschijnlijk meer kans om in Aosta iets te vinden. Vanuit Aosta kun je de lift nemen naar Pila. Dat betekent ook dat je aan het eind van de dag de lange 8 km afdaling van Pila naar Aosta kunt doen. Die is wel echt nice.
Zelf heb ik in Pila 2 nachten een hotel genomen. Maar dat was in 2006, dus prijs weet i niet meer. Volgens het office de tourisme (of hoe dat in het italiaans ok het) was dat toen het goedkoopste hotel dat open was. La meuble della nuove of zoiets. Beetje oubollig, met parkeergarage en HEEL lekker ontbijt.
Zelf heb ik in Pila 2 nachten een hotel genomen. Maar dat was in 2006, dus prijs weet i niet meer. Volgens het office de tourisme (of hoe dat in het italiaans ok het) was dat toen het goedkoopste hotel dat open was. La meuble della nuove of zoiets. Beetje oubollig, met parkeergarage en HEEL lekker ontbijt.
J.BL schreef:In Pila is in de zomer vrij weinig open. Je hebt waarschijnlijk meer kans om in Aosta iets te vinden. Vanuit Aosta kun je de lift nemen naar Pila. Dat betekent ook dat je aan het eind van de dag de lange 8 km afdaling van Pila naar Aosta kunt doen. Die is wel echt nice.
Ja klopt....! Ik bedoel ook eigenlijk Aosta.... My bad... Sorry!