best ziek <--- was ikke

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
pinoisgeel
Contacteer:
best ziek <--- was ikke

Bericht door pinoisgeel » wo dec 03, 2003 9:25 pm

:) kon daar niet meer reageren dus dan maar hier.

flippie flink

Re:best ziek <--- was ikke

Bericht door flippie flink » wo dec 03, 2003 10:07 pm

tis niet echt iets om trots op te zijn, dus doe eik maar een slotje denk ik voordat de discussie weer begint

Gast

Bericht door Gast » wo dec 03, 2003 10:17 pm

flippie schreef:
tis niet echt iets om trots op te zijn, ik kan daarentegen heel goed fietsen dus ik mag wel fotos plaatsen op pinkbike

LOSER

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » do dec 04, 2003 9:57 am

Als ergens een slotje op komt, dan is dat net om zulke kinderachteige reacties als die van Dude hierboven te vermijden!

chillen

Gast

Bericht door Gast » do dec 04, 2003 10:11 am

Luister s ff goed BF met alle respect dat je het forum netjes wilt houden.
Die gastjes vinden het nodig om andermans foto"s af te kraken. De foto"s waren van een beginner en die heeft net zoveel recht om die foto"s op pinkbike te zetten dan iemand anders. Zolang er mensen zijn die het nodig vinden om beginners de grond in te schoppen door te zeggen "je foto"s stellen niks voor" en "je moet je foto"s niet op pinkbike zetten want dat is slecht voor onze rep" blijf ik zo kinderachtig op die gasten reageren om er korte metten mee te maken. Ik verwacht eigenlijk dat een moderator zoiets zou doen aangezien die gastjes zo kinderachtig zijn om op het forum een ander af te zitten kraken en zelfs emails te sturen. Whoe de fok is er dan kinderachtig?
Ik weet dat de meeste het met me eens zijn hier dus zolang er mensen zijn die het nodig vinden om n00bs de grond in te schoppen blijf ik zo reageren. U dont like it? Gooi er maar weer een slotje op dan.

Gast

Bericht door Gast » do dec 04, 2003 1:05 pm

mooi gesproken Dude 8)

flippie flink

Bericht door flippie flink » do dec 04, 2003 2:42 pm

Dude. schreef: Luister s ff goed BF met alle respect dat je het forum netjes wilt houden.
Die gastjes vinden het nodig om andermans foto"s af te kraken. De foto"s waren van een beginner en die heeft net zoveel recht om die foto"s op pinkbike te zetten dan iemand anders. Zolang er mensen zijn die het nodig vinden om beginners de grond in te schoppen door te zeggen "je foto"s stellen niks voor" en "je moet je foto"s niet op pinkbike zetten want dat is slecht voor onze rep" blijf ik zo kinderachtig op die gasten reageren om er korte metten mee te maken. Ik verwacht eigenlijk dat een moderator zoiets zou doen aangezien die gastjes zo kinderachtig zijn om op het forum een ander af te zitten kraken en zelfs emails te sturen. Whoe de fok is er dan kinderachtig?
Ik weet dat de meeste het met me eens zijn hier dus zolang er mensen zijn die het nodig vinden om n00bs de grond in te schoppen blijf ik zo reageren. U dont like it? Gooi er maar weer een slotje op dan.
ten eerste, ik ken die gast en help hem met het uitkiezen van een fiets
ten tweede, ik wilde juist geen discussie en die begin jij dus nu weer
ten derde, waar bemoei je je mee, als je niet weet wat er aan de hand is hou dan uw mond

en hoe de fuck kom je erbij dat ik goed kan fietsen, dat heb ik echt nog nooooit gezegd

Rodger

Bericht door Rodger » do dec 04, 2003 2:47 pm

flippie schreef:
ten derde, waar bemoei je je mee, als je niet weet wat er aan de hand is hou dan uw mond

Luister knul, dit is een forum, daar mag je een mening geven en je
overal mee bemoeien als je wilt. Dat maken we allemaal mooi
ZELF uit.
En als het over de schreef gaat dan hebben we altijd nog de mods
om een beetje orde te scheppen.

Gast

Bericht door Gast » do dec 04, 2003 2:53 pm

He bitches, als jullie nu es lief met mekaar gaan fietsen kom je d"r achter dat "t allemaal heel erg mee valt.

Rodger

Bericht door Rodger » do dec 04, 2003 3:40 pm

Ruud schreef:
He bitches, als jullie nu es lief met mekaar gaan fietsen kom je d"r achter dat "t allemaal heel erg mee valt.

En jij moet helemaal je mond houden!
Jou vertrouw ik helemaal niet dus, je zegt DVD"s te bestellen maar
vervolgens ga je er met iedereen zijn geld vandoor.

Gewoon, niet mij of een ander zeggen de mond te houden dan
word ik nogal recalcitrant en ga ik met mijn hakken in het zand.

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » do dec 04, 2003 4:02 pm

Dude© schreef:
Luister s ff goed BF met alle respect dat je het forum netjes wilt houden.

my mistake Dude, ik had t verkeerd begrepen.
ik dacht dat jij een van die slashers was, maar blijkbaar was dat niet zo. En de houding de je wél hebt kan ik alleen maar toejuichen.
Ik trek dus mijn opmerking terug.

Myake

Bericht door Myake » do dec 04, 2003 4:25 pm

he rodger hou ff je mond wil je ;D

Gast

Bericht door Gast » do dec 04, 2003 4:37 pm

BF = Chief Wiggum schreef:

ik dacht dat jij een van die slashers was, maar blijkbaar was dat niet zo. En de houding de je wél hebt kan ik alleen maar toejuichen.

No biggie, iig hoop ik dat het nu af is.

surfstad

Bericht door surfstad » do dec 04, 2003 4:51 pm

BF = Chief Wiggum schreef:

Doe ff Zane na....
gebruik die wijzigingsknop waar hij voor bedoeld is.... hahaha

Plaats reactie