Nieuwe Giant VPP DH-Team?
Moderator:Beheerders
Check dit out, een vpp Giant DH-team ... 04?
http://www.pinkbike.com/photo/pbpic146147.jpg
Wie weet hier meer over?
Bro.
http://www.pinkbike.com/photo/pbpic146147.jpg
Wie weet hier meer over?
Bro.
Re:Nieuwe Giant VPP DH-Team?
Hij bedoeld deze
Ik zie alleen niet hoe die VPP moet zijn en het is ook al een oud model als ik me niet vergis dat nooit op de markt is gebracht (of iig heel zeldzaam is) en geen nieuw. Correct me if Im wrong.
Ik zie alleen niet hoe die VPP moet zijn en het is ook al een oud model als ik me niet vergis dat nooit op de markt is gebracht (of iig heel zeldzaam is) en geen nieuw. Correct me if Im wrong.
Doe-het-zelf project denk ik. Het hoofdframe lijkt iig erg veel op de old skool Giant DH"s, check ook de bevestiging voor de oude achterbrug bij "t BB.
atx one dh ding achtig iets toch, normaal geel/rood van kleur?
BOX ONE DH, zit ik in de buurt
BOX ONE DH, zit ik in de buurt
Het is een team exemplaar van de atxDH. Met deze reden ze heel op laatste als test geloof ik. Verder is er niet echt meer iets van geworden (duidelijk ;D)
greetz
bettes
greetz
bettes
heeft ook ooit nog in de folder gestaan, stond er laatst 1 op marktplaats te koop, maar de verkoper had er ongeveer 0.0 verstand van...
boxxer met 300 mm veerweg en dat soort grapjes...
zane
boxxer met 300 mm veerweg en dat soort grapjes...
zane
-
Was een Team frame idd, niet in productie genomen omdat het niet beter werkte dan het "oude" AXT One frame, dus hebben ze het productieframe gelijk gelaten, zijn er maar ene paar van gemaakt.
Check de Extreme Machines reportage op Discovery over "the need for speed" maar (was eergisteren nog geloof ik), daar rijdt ie er ook op. Is idd een gewijzigde ATX DH one, op deze manier zou de demper nog soepeler aanspreken en nog wat meer veerweg hebben.
Christiaan schreef:
Was een Team frame idd, niet in productie genomen omdat het niet beter werkte dan het "oude" AXT One frame, dus hebben ze het productieframe gelijk gelaten, zijn er maar ene paar van gemaakt.
Klopt helemaal,
Heeft in 99 in de folder gestaan. voor zover ik weet niet verder gekomen dan een prototype.
legion schreef:
Doe-het-zelf project denk ik. Het hoofdframe lijkt iig erg veel op de old skool Giant DH"s, check ook de bevestiging voor de oude achterbrug bij "t BB.
Op die bevestiging komt de chainguide

ja, had ik al gezien, maar dacht dat ie aan beide kanten zat
joost zegt:
en ik kan het weten
joost zegt:
en ik kan het weten
Ligger .. wat denkje nou zelf?
Op t plaatje zie je juist een Giant in de oude kleuren en met de oude frameconstructie van de Giant DH-bikes, zo met die dikke rechthoekige bovenbuis en die kleine liggende rechthoekige onderbuis.
Alleen de ophanging van het frame is vergelijkbaar met de VPP modellen van Intense en Santa-Cruz.
Is dit een nooit-uitgebrachte Proto?
Bro.
Op t plaatje zie je juist een Giant in de oude kleuren en met de oude frameconstructie van de Giant DH-bikes, zo met die dikke rechthoekige bovenbuis en die kleine liggende rechthoekige onderbuis.
Alleen de ophanging van het frame is vergelijkbaar met de VPP modellen van Intense en Santa-Cruz.
Bro.
sorry hoor,
zoveel verstand heb ik nou eigenlijk ook weer niet van giant
en ik had gezien dat deze net was gepost op pinkbike dus ik denk misschien is dit hem wel
zoveel verstand heb ik nou eigenlijk ook weer niet van giant
en ik had gezien dat deze net was gepost op pinkbike dus ik denk misschien is dit hem wel
Bro schreef:
Hoogstens alleen de proto types uitgebracht, nooit in de productie geweest.
De bike op de foto zal haast denk ik dan 1 van die proto"s zijn.