de eerste spy-pic van de Rotjoeng Drophopper 2005

NB sorry Zeus voor het stelen van uwe pride&glory :-X

(het 3D-model is nog belange nie af maar da gaat nog een tijdje duren, dus dit es een preview, het model dient voor animatie in een filmke)
Moderator:Beheerders
box one bastard schreef:
gisteravond kon ik nie slapen dus ik ben maar gaan inbreken in de Rotjoeng headquarters, en o wat zagen mijn geniepige oogjes? er staat een nieuw prototype op de werkbank, zoiets is nog nooit gezien. ik heb dan maar rap El Camou gebeld om hun computers te hacken en ziehier:
de eerste spy-pic van de Rotjoeng Drophopper 2005![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NB sorry Zeus voor het stelen van uwe pride&glory :-X
![]()
(het 3D-model is nog belange nie af maar da gaat nog een tijdje duren, dus dit es een preview, het model dient voor animatie in een filmke)
box one bastard
Full Member
Geslacht:
Bomen zijn hard, bloed is rood...
FOR VICE-PRESIDENT ;DKing Zeus
Full Member
Geslacht:
Don"t mess with bikers!!!
still online? edde mijne meel gat? kem auw ook toegevoegd op MSN mor ik wee nie of dade mij wel et ge-atbox one bastard schreef:FOR VICE-PRESIDENT ;DKing Zeus
Full Member
Geslacht:
Don"t mess with bikers!!!
ja ik dacht al wel dat et ongeveer genoeg was zo :-X
bek toe topik:
weet er miss nog iemand interessante enhancements voor erop te zetten, hoe extremer hoe liever zou ik zeggen, alles kan alles mag ;D
box one bastard schreef:
jazeker wel gaat die bbox door! maar over een week of twee, alzek trug ben vant boarden![]()
![]()
![]()
dan spreken we wel es af, en morgen in de bergen miss...
en ja zeus, ik ben een beetje voortgegaan op de robuuste look van uwe geile rambak![]()
de bike is gewoon een fantasietje, en om het wa gemakkelijker te houden qua 3d-modellen heb ik het zo verzonnen dat de hele aandrijving via een gearbox IN het frame verwerkt zit, met de aandrijving door de achterbrug, en de achterrem werkt rechtstreeks op de ketting ;D
dus nu alleen nog een voorrem, kabeltjes en alle textures&stickers&etc, en dan zou het af moeten zijn... :P