Hoe open ik een Kryptonite slot met ... een balpen ???!
Moderator:Beheerders
-
Re:Hoe open ik een Kryptonite slot met ... een balpen ???!
So uh, way to go kryptonite...
Netjes gedaan...
Netjes gedaan...
Zo van het weekend maar ff opstap met een balpen :P
Tof... alleen spijtig dat de recente, en betere Kryptonites (zoals mijn 3000evolution)een platte sleutel hebben en een sluitpen aan de twee kanten T.o.v. de kromme stang aan een kant en een sluiting aan de andere als het deze.
Al bij al toffe truck maar mijn 5spot krijg je niet mee...
greetz
bettes
Al bij al toffe truck maar mijn 5spot krijg je niet mee...
greetz
bettes
-
Klopt, maar daar hebben we vloeibare stikstof voor. ;D
Jumping Hansje schreef:
Klopt, maar daar hebben we vloeibare stikstof voor. ;D
of wat geconcentreerd zoutzuur van de scheikunde-afdeling.
("t zijn stiekum allemaal criminelen, die scheikundigen)
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
Kryptonite Offers Free Product Exchanges
Fri Sep 24, 2004
Source: Luc "Acadian" Albert
Canton, MA September 22, 2004 – Kryptonite today announced that the company is offering free product exchanges to all consumers who are concerned about the security of their current Kryptonite tubular cylinder locks.
For more information about this exchange program, visit their web site at www.kryptonitelock.com
:-*
Fri Sep 24, 2004
Canton, MA September 22, 2004 – Kryptonite today announced that the company is offering free product exchanges to all consumers who are concerned about the security of their current Kryptonite tubular cylinder locks.
For more information about this exchange program, visit their web site at www.kryptonitelock.com
balpen....? fiets optillen in de auto thuis flexen, asl ie aan een lantaarnpaal vast zit neem ik die meestal ook mee, daarna begraaf ik ze in me tuin:) voor tuin verlichting, nau zo doe ik het dus:)
dirk de schurk schreef:
Kryptonite Offers Free Product Exchanges
Fri Sep 24, 2004
Voor België is er nog geen oplossing. Er zijn namelijk geen sloten voor handen op die in te ruilen. Nu, er zou geen leeftijd staan op de sloten om deze in te ruilen.
Bij mij in de winkel (moto-winkel- invoerder kryptonite moto- bromfiets) gaat er een oplossing komen, maar hierop wachten we op kryptonite om een oplossing te bedenken. Als we het zelf oplossen zou het ons ong. 150 000€ kosten. Meer info op www.rad.be.
Slechter nieuws voor de fietssloten! de invoerder van deze is failliet,... Dit wordt nog een andere zaak.
[font=Verdana]Naar aanleiding van de berichtgevingen in verschillende kranten kunnen wij u op dit moment volgende informatie verschaffen.
Kryptonite erkent het probleem en is nu drukdoende met het uitzoeken van een goede en correcte oplossing voor alle bezitters van zo een type slot( met ronde sleutel).
Wat jammergenoeg verkeerdelijk in de kranten vermeld staat is de huidige afwikkeling( via een omruilactie).
In het artikel staat vermeld dat een inruilactie is gestart maar dat klopt niet. Op dit moment wordt door Kryptonite aan iedereen gevraagd van zich te registeren via www.kryptonitelock.com.
Daar geven zij verdere instructies via een aanmeldingsformulier.
Wij van onze kant onderhandelen op dit moment hoe de omruilactie zo snel als mogelijk op gang getrokken kan worden voor België.
Aangezien er nog geen vervangsloten zijn is het dus niet juist dat op dit moment de klant reeds een nieuw slot met aangepaste platte sleutel kan ontvangen.
Uiteraard is het wel de bedoeling dat er een inruilactie komt voor alle Kryptonite sloten met ronde sleutel en dit zo snel mogelijk.
Wij houden uw gegevens bij in een file en melden u van zodra mogelijk wat de uiteindelijke oplossing zal zijn.
Met vriendelijke groeten,
Het RAD team
Afd. Accessoires
[/font]
Vermits er al in de krant verkeerde info staat!!!
Slu
-
jajajajaja marketing taal !!!!
oooh jee ons Image gaat naar de klote
neee het is gewoon een K#T slot.
Nooit meer kopen die troep
oooh jee ons Image gaat naar de klote
neee het is gewoon een K#T slot.
Nooit meer kopen die troep
Abus en al de shit ook he... Alle cilindrische gaan uit de handel. 95% voor het imago rond het slot (dus gaan wel degelijk niet open met een bic).
Ze doen dit dus om zulke onlogische redeneringen zoals de jouwe te vermijden.
Zijn wel meerdere merken dat hun fout op zulke manier rechtzetten.
Ze doen dit dus om zulke onlogische redeneringen zoals de jouwe te vermijden.
Zijn wel meerdere merken dat hun fout op zulke manier rechtzetten.
-
Ben ik het helemaal mee eens en @ Bakero, schreeuw niet voor dat je geslagen wordt!!!