Re:Apple"s nieuwe onderzetter!
Moderator:Beheerders
Kewl! Mac maakt toch mooi spul hoor
-
vergeet ook de nieuwe ipod shuffle niet
aaah wat een schattig dingetje
Hebbe hebbe hebbe!!!
meer Apple fans? Beter!
Maar met de Apple mini komen er wellicht te veel fans.

Maar met de Apple mini komen er wellicht te veel fans.
Ipods zijn nog het meest overhypete spul wat er is. Niets tegen de Mac computers, da"s goei spul. Maar die Ipod (mini)"s zijn echt way overpriced! En je mag al blij zijn als hij 5 uur lang blijft spelen, jippie :-X
Maargoed, ze zijn gewoon erg goed in marketing bij Apple, en de massa heeft de extra centen er blijkbaar voor over...
Maar het nut van deze Mac Mini zie ik even niet, maar het ziet er idd wel schattig uit. Maar daar heb je dan weer totaal niets aan. Veel gemaar. Dus ik denk dat ik maar ophoudt.
Maargoed, ze zijn gewoon erg goed in marketing bij Apple, en de massa heeft de extra centen er blijkbaar voor over...
Maar het nut van deze Mac Mini zie ik even niet, maar het ziet er idd wel schattig uit. Maar daar heb je dan weer totaal niets aan. Veel gemaar. Dus ik denk dat ik maar ophoudt.
zo deze jongen gaat er gelijk een bestellen voor erbij als ze ook in hollanda beschikbaar zijn.
-
Toch een nice hebbedingetje.
-
weet iemand wanneer die Ipod Shuffle in Nederland te koop is? Ik kan "m nog nergens vinden..
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Mac maakt mooi spul alleen jammer dat het nog niet echt compatible is met tekenprogramma"s als Autocad, ArCkey, Pointline, Cadphoto. Dan sla je op een imac een tekening op onder virtual computer. En plug je hem later in een windows based pc. Plop: FOUTMELDING, dwg kan niet gelezen worden vanwege foute bewerking.
Doe mij dan mar gewoon en laptop met windows d"rop.
Rinse
Doe mij dan mar gewoon en laptop met windows d"rop.
Rinse
Moet je maar met vectorworks tekenen.... cinema4D en Vectorworks11 en adobe pakket loopt 10 beter op een mac......
vectorworks is ook nog een stuk goedkoper en easier in gebruik dan autocad..
Rinse Appelstroop schreef:
Mac maakt mooi spul alleen jammer dat het nog niet echt compatible is met tekenprogramma"s als Autocad, ArCkey, Pointline, Cadphoto. Dan sla je op een imac een tekening op onder virtual computer. En plug je hem later in een windows based pc. Plop: FOUTMELDING, dwg kan niet gelezen worden vanwege foute bewerking.
Rinse
Eerlijk gezegd lijkt me dat een fout van de software . . . Dingen als photoshop draaien zowel op Mac als op PC. Feit blijft dat er sommige dingen zijn die je beter op een mac kunt doen, en sommige dingen die je beter op een PC kunt doen. (lees voor beter: sneller / goedkoper / gemakkelijker / whatever). Maar daar gaat het hier niet over . . . .
Ben benieuwd wat "ie in nederland gaat kosten.... Wordt de opvolger van m"n G3 toch misschien geen powerbook g4 . . .