::)
Hi beste biker,
Ik heb voor school een opdracht gekregen om iets te ontwerpen, ik doe industrieel ontwerpen maar we mogen zelf een produkt bedenken.
Best toffe opdracht maaruh..
Het lijkt me erg leuk om een product voor de bikers te maken, hoop dat jullie misschien een idee hebben van iets wat jullie graag zouden willen zien maar nog niet hebben op de fietsmarkt.
Ik wou gewoon even weten waar zoal vraag naar is,
Dank u wel voor het lezen van dit bericht, en hopelijk veel leuke ideeen.
Thanx,
JVZ
Re:Nieuw product ontwikkeling, Dirtbikers en mtb`ers opgelet
Moderator:Beheerders
-
tubeless wielset voor street...tegen de slangen(beten), die in de concrete jungle huishouden....
nee ff serieus, ik heb ook wel eens zo iets zitten denken, ik deed toen werktuigbouwkunde... als opdracht (voor mini onderneming)wilde ik ook iets voor de fietswereld doen, ik zat te denken aan customized cnc gedraaide ventieldopjes...(lekker makkelijk) maar uiteindelijk hebben we een apparaat voor luie golfers gemaakt. die lui hebben in t algemeen meer geld te besteden dan al die arme bikers... dan kan je er ook nog iets aan verdienen!
nee ff serieus, ik heb ook wel eens zo iets zitten denken, ik deed toen werktuigbouwkunde... als opdracht (voor mini onderneming)wilde ik ook iets voor de fietswereld doen, ik zat te denken aan customized cnc gedraaide ventieldopjes...(lekker makkelijk) maar uiteindelijk hebben we een apparaat voor luie golfers gemaakt. die lui hebben in t algemeen meer geld te besteden dan al die arme bikers... dan kan je er ook nog iets aan verdienen!
Waarom post je het in twee rubrieken. Je hebt hetzelfde ook al in Onderdelen staan.

Daarom hier slotje, heeft ook niks met internet te maken...