Met 293km/h langs Utrecht !!
Moderator:Beheerders
Op internet circuleren momenteel filmpjes van twee studenten die in een Lamborghini Murciélago en een Ferrari Enzo over de Nederlandse snelwegen racen. Daarbij bereiken zij snelheden van bijna driehonderd kilometer per uur. Ook in de avondspits razen de studenten nog met zo"n tweehonderd kilometer per uur over het snelwegennet. De politie zegt machteloos te staan.......
http://stream.2003.02.garnierprojects.c ... edited.wmv
Dit is echt vet stoer!!!
http://stream.2003.02.garnierprojects.c ... edited.wmv
Dit is echt vet stoer!!!
Re:Met 293km/h langs Utrecht !!
die gasten zijn echt heel dom bezig, je zal maar een ferrari rijder zijn.
Zij verpesten het wel ff voor je, hey waar heb ik dat vaker gehoord
Vol met kenteken in beeld is natuurlijk ook oliedom, ik denk dat de heren binnenkort wel oom agent op de stoep hebben staan voor een onderhoudend gesprekje.
dussssss©
Zij verpesten het wel ff voor je, hey waar heb ik dat vaker gehoord

Vol met kenteken in beeld is natuurlijk ook oliedom, ik denk dat de heren binnenkort wel oom agent op de stoep hebben staan voor een onderhoudend gesprekje.
dussssss©
Vet stoer ja. (y)
-
- Contacteer:
auto was toch niet van hun...???
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Hierover staat ook al een topic in het cafe, filmpjes waren eersgisteren zelfs op het nieuws!
Rinse
Rinse
ik ken geen studenten met een ferrari, als iemand ze kent geen hun adres dan even door, want ik wil ook wel zo"n ding voor weinig
als ik het zo zie zit er een nummerbord op van een garage....
-
politie kan niks tegen ze doen hoor, was op het nieuws geweest. ze moeten betrapt worden door politie, die camera belden zijn geen bewijs. en BOSS zo dom vind ik het niet iedereen krijgt ze kike op een anderen manier en hun zo, dus als hu ndat willen moeten ze dat lekker doen. ALS ZE MAAR WEL UIT KIJKEN VOOR ANDEREN!!
er is al een topic hier over ga daar maar verder...