Re:mpeg, mp4, videofragment?????????
Moderator:Beheerders
Heb enkele bikefilms gedownload, maar nu kan ik enkele niet bekijken. heb de nieuwste windows media player (nr.10).
Dacht misschien is het een bestandstype dat ik niet kan afspelen, maar heb andere filmpies met zelfde bestandstype en die kan ik wel bekijken.
Wie weet waar het aan ligt, en heeft evt. een oplossing??
of zou ik gewoon een onbruikbare versie hebben gedownload???
Dacht misschien is het een bestandstype dat ik niet kan afspelen, maar heb andere filmpies met zelfde bestandstype en die kan ik wel bekijken.
Wie weet waar het aan ligt, en heeft evt. een oplossing??
of zou ik gewoon een onbruikbare versie hebben gedownload???
K-Lite Mega Codec Pack 1.18
codecguide.com/download_mega.htm
Ik had de Collective gedownload en die deed het ook niet. Na deze mega codec pack te hebben geinstalleerd werkte alles weer prima.
codecguide.com/download_mega.htm
Ik had de Collective gedownload en die deed het ook niet. Na deze mega codec pack te hebben geinstalleerd werkte alles weer prima.
Ja met als gevolg dat mijn windows mediaplayer nu ineens geen wmv files meer kan afspelen. Kolere programma"s ;D
-
Zoek bij google naar "Videolan" die kan de meeste dingen gewoon afspelen, speelt ook dvd"s en (s)vcd"s af
Videolan kan volgens mij alles (incl. divx enz.) afspelen, hij kan alleen geen .wmv bestanden spelen ;D maar daar heb je dan Windows Media Player voor.
Videolan kan volgens mij alles (incl. divx enz.) afspelen, hij kan alleen geen .wmv bestanden spelen ;D maar daar heb je dan Windows Media Player voor.
Gewoon de goeie codecs zoeken en installeren.
grtz
Animine
grtz
Animine
Freeridin Dragon schreef:
Zoek bij google naar "Videolan" die kan de meeste dingen gewoon afspelen, speelt ook dvd"s en (s)vcd"s af
Videolan werkt idd, super bedankt

-
No problemo