Het DP wintersport topic
Moderator:Beheerders
Hoe stijf zijn die schoenen? En 3 schnallen, is dat niet wat weinig of is dat niet meer nodig doordat ze op maat zijn?
Het zal waarschijnlijk de Allstar worden. Stabieler en gemakkelijker in te kanten. Maar misschien met krokus nog even met de 4* skien en dan eens kijken of een van beide in uitverkoop is te vinden. Kwestie van nog wat over te hebben voor een freerider (B3 ofzo)
Het zal waarschijnlijk de Allstar worden. Stabieler en gemakkelijker in te kanten. Maar misschien met krokus nog even met de 4* skien en dan eens kijken of een van beide in uitverkoop is te vinden. Kwestie van nog wat over te hebben voor een freerider (B3 ofzo)
- Xircuit
- Contacteer:
Stijfheid is top, ik denk dat je als index wel richting de 120 gaat. Maar het mooiste is dat de schoen 100% aansluit, zodat je als met geen andere schoen super direct je kracht over kunt brengen op de ski. Daarom heb je aan de drie schnallen genoeg. Daarnaast heeft het als voordeel dat je "moeilijke" voeten ook in deze schoen kwijt kunt. De binnenschoen word dan verhit en in de vorm gemasseerd zoals jij 'm wil hebben en sluit de gehele voet om. Ik heb een hele hoge wreef en moet bij een reguliere schoen altijd een maat te groot nemen, resultaat: Een indirect krachtsoverbrenging, een schuivende voet en nog steeds een pijnlijke wreef. Is de buitenschoen niet groot genoeg? Dan kan die ook nog worden vervormd. Het kan allemaal!
Uiteraard moet ik dit nog allemaal in de praktijk nog gaan ervaren, maar ik heb er wel vertrouwen in.
Uiteraard moet ik dit nog allemaal in de praktijk nog gaan ervaren, maar ik heb er wel vertrouwen in.
Ich Heisse Super Fantastisch!
-
- Contacteer:
ben al vanaf donderdag in swiss,nabij flums,laax,elm en filzbach
flink geboard,vooral laax is de shit,alleen is de vrouw heavy gecrashed
op de rooie piste in laax(ik zag het gebeuren,minstens een keer of drie over het kopje en toen nix meer,bwah,schrikken!!!!)
helicopter erbij en hoppa met een bovenarmfractuur en een uit-de kom-schouder int ziekenhuis hiero
gisteren geopereerd,gelukkig kennen ze er hier wel wat van!!!
(zij werkte eerder in het ziekenhuis waar ze nu as patient ligt,hoe raar kan het lopen??)plaat met 8 schroeven erin dus nu moet ik me voorlopig ff alleen bezig houden hier!
wel ontdekt dat vanaf dit jaar in filzbach ook met de bike de piste op kan!
gister dus een heckler gehuurd en flink geknald daaro,en donderdag naar de motorshow in zurich.
maarjah had liever deze week volgemaakt op de plank samen met
me schatje!!!!!!!!!!
flink geboard,vooral laax is de shit,alleen is de vrouw heavy gecrashed
op de rooie piste in laax(ik zag het gebeuren,minstens een keer of drie over het kopje en toen nix meer,bwah,schrikken!!!!)
helicopter erbij en hoppa met een bovenarmfractuur en een uit-de kom-schouder int ziekenhuis hiero

gisteren geopereerd,gelukkig kennen ze er hier wel wat van!!!
(zij werkte eerder in het ziekenhuis waar ze nu as patient ligt,hoe raar kan het lopen??)plaat met 8 schroeven erin dus nu moet ik me voorlopig ff alleen bezig houden hier!
wel ontdekt dat vanaf dit jaar in filzbach ook met de bike de piste op kan!
gister dus een heckler gehuurd en flink geknald daaro,en donderdag naar de motorshow in zurich.
maarjah had liever deze week volgemaakt op de plank samen met
me schatje!!!!!!!!!!

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ga ik doen,mucho gracia!!!
ben nu ff druk met vervoer huiswaarts te regelen
voor haar,lijkt me niet echt tof om haar een uurtje of 7
naast me in de auto te plaatsen,pffffff en dan halverwege duitsland weer door die modderfoking plietsies uit de auto gehaald worden omdat ze denken dat ze zooi in je wagen kunnen vinden,is niet de eerste keer....
(op de heenweg drie kwartier met de handjes op het dak gestaan
terwijl heel de wagen binnenstebuiten werd gekiept!!)lang leve de europese wetgeving!!fock-um!!!daar in duitsland menen ze dat elke hollandse wagen met jeugd erin een rijdende coffeeshop is!!
u is gewaarschuwd(ut waren ook nog gasjes van een jaar of 30 die teveel in de sportschool rondhangen een revolver aan de broek en een pliesiepasje omme te dikke nek,in een gti-tje,totaal onverwacht duzz)
maar dat terzijde!
grtz&tnx.
ben nu ff druk met vervoer huiswaarts te regelen
voor haar,lijkt me niet echt tof om haar een uurtje of 7
naast me in de auto te plaatsen,pffffff en dan halverwege duitsland weer door die modderfoking plietsies uit de auto gehaald worden omdat ze denken dat ze zooi in je wagen kunnen vinden,is niet de eerste keer....
(op de heenweg drie kwartier met de handjes op het dak gestaan
terwijl heel de wagen binnenstebuiten werd gekiept!!)lang leve de europese wetgeving!!fock-um!!!daar in duitsland menen ze dat elke hollandse wagen met jeugd erin een rijdende coffeeshop is!!
u is gewaarschuwd(ut waren ook nog gasjes van een jaar of 30 die teveel in de sportschool rondhangen een revolver aan de broek en een pliesiepasje omme te dikke nek,in een gti-tje,totaal onverwacht duzz)
maar dat terzijde!
grtz&tnx.
- Xircuit
- Contacteer:
Heerlijk geskied, maar héél veel sneeuw gezien. Alleen de eerste 2 dagen waren sneeuw vrij en was er sprake van goed zicht. Maar dat drukte de pret niet, de nieuwe schoenen zaten als gegoten, het skien ging echt beter en makkelijker door de schoenen, al had ik wel erg koude tenen. Die moeten dus nog aangepast worden.
Nu is het weer tot kerst wacht voor dat ik weer mag.......
Nu is het weer tot kerst wacht voor dat ik weer mag.......
Ich Heisse Super Fantastisch!