Finland

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
BLRacing
Finland

Bericht door BLRacing » zo mei 21, 2006 9:58 am

Finland. Het land van de duizenden meren, de langdurige duisternis, neutraliteit, linux, nokia en van de vele uitstekende metalbands!!
Ze winnen met LORDI het songfreakfestival 2006. Ik had al een voorgevoel dat dit wel eens een winnend team zou kunnen worden. Ware het niet dat ik denk dat er ook onnoemelijk veel proteststemmers zijn en eindelijk eens wat anders willen zien winnen dan altijd maar die van vriendjespolitiek-beschmeurde-hemeltergende-altijd-hetzelfde-klinkende-burgelijke -met-een-housebeat-eronder-geplaatste-takkegekrijs-uit de balkan of whatever. Het is tijd om verder te kijken en daar heeft het publike masaal op gestemd. Ik feliciteer Lordi met deze uitzonderlijke prestatie. Want, a het nummer was een van de betere, b kostuums waren fantastisch gemaakt, c de show eromheen was op voorhand al de beste, d het werd eens tijd dat rock weer eens in de picture komt met instrumenten en al, e ze zelf dit nummer geschreven hebben, f het is tenminste echte rock en dat is wat vele mensen nu willen horen. Het was niet de beste rock die ik gehoord heb, daar heb je andere bands voor maar de act is wel een eye-opener voor miljoenen mensen over europa. Weg met de middelmatigheid en kom met wat nieuws. Hail LORDI
http://www.myspace.com/thelordi

All hail LORDI
:punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :lol:

Overigens was Litouwen ook wel een geval apart. Hoe kan je nou zesde worden met een lied dat maar uit één regeltje tekst bestaat. We are the winners :? :D

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » zo mei 21, 2006 10:57 am

Ja, tja... Dat hele songfestival mag van mij worden verplaatst naar de prullenbak. Prullenbak leegmaken? Ja, op alles!
Ich Heisse Super Fantastisch!

stealthstorm

Bericht door stealthstorm » zo mei 21, 2006 11:47 am

Inderdaad, stelletje halve gare...en nederland komt altijd met de meest belachelijke mensen aan...treble...whahaaa

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » zo mei 21, 2006 12:02 pm

Mwoah ik weet wel wie nu het meest belachelijk zijn:

Afbeelding

Afbeelding

dussssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

didadunlop

Bericht door didadunlop » zo mei 21, 2006 12:06 pm

Lordi, de Slipknot van het hoge noorden..:)

Ach ja Twisted Sister zong het al: "You can't stop Rock 'n' Roll"..:)

Doe mij Treble maar. En dan ook alledrie tegelijkertijd..:)

Gène

Bericht door Gène » zo mei 21, 2006 12:09 pm

Wat een aanfluiting, niet dat Treble eruit ligt, dat boeit me nog het allerminst, zing dan ook iets verstaanbaars. Maar wat die Balkan landen leuk vinden, afschuwelijk. Volgens mij, als ze daar het 8 uur journaal gepresenteerd wordt op de nationale tv, dan doen ze dat jeugdjournaal stijl.

Sowiezo vind dat landen die buiten de EU vallen niet mogen meedoen. Dan duurt de show ook niet zolang en is die ellende nog sneller van de tv.

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Plaats reactie