Een Jeep dj5F met de AMC 232 4.0 Liter L6, torqueflite 727 en Dana 44 limited slip rear. 15" Wolfrace velgen met 33" BF MTtjes.
Moderator:Beheerders
Enkel nog leren parkerenGTLTS schreef:M'n nieuwe bak. De groene berlingo got kicked (met een beetje pijn in mijn hart). Maar ja, tijd voor wat anders...
Een Jeep dj5F met de AMC 232 4.0 Liter L6, torqueflite 727 en Dana 44 limited slip rear. 15" Wolfrace velgen met 33" BF MTtjes.
Ach, wat boeit de naam, Turbo=Turbo.volcomjerk schreef:MasterDisaster schreef:Helaas nog net niet me rijbewijs maar daarna van me ma:
Ford Transhit 2.5tdi met grote wielen en verhoogden RWD voor extra snel vastzitten offroad
![]()
Niet om het een of ander maar TDI dat kan niet hoor, lijkt mij toch wel een gewone 2.5 diesel. en ff voor de duidelijkheid tdi is een handelsnaam die alleen gebruikt mag worden door auto's van de VAG groep en Seat.
Maar verder erg handig zon grote bak.
He,dader schreef:Dit is mijn bak, ik kan er bijna niets in kwijt door de gastank die dwars achter de achterbank is geplaatst maar het rijdt super goed.
Saab 900i 16V uit 1991
2 dec jl, vrijdagavond voor sinterklaas reed ik met een vriend (op het forum genaamd: crossmax) naar Helmond. Even wat spullen kopen voor sinterklaas (in een of andere Oakleyshop waar ik tot nu toe nog steeds niet geweest ben).tist schreef:... 'k denk dat iedereen nieuwsgierig is, vertel eens (als je wil hé)TuneBrother schreef:als ik je vertel dat er iemand op mijn weghelft reed weet je denk ik genoeg
nu heb ik dus geen auto meer![]()
![]()
Mvg
Hij heeft de eerste dagen flink gekotst ivm een darmscheuring, welke ze gehecht hebben. Na een anit biotica kuurtje ging het al een stuk beter.Xircuit schreef:Inderdaad, héél véél sterkte ermee! hoe is het met crossmax afgelopen?