Dat is hem geworde , hebbem al enkele dagen in mijn bezit en benner helemaal weg van !
Tis een Pitster Pro x3r.
thx voor de tips /info die ik van enkele heb gekregen.[/img]
Moderator:Beheerders
Vet ding ! :pkevinv10 schreef:Mijn BUD Racer.
120cc 4stroke, redelijk tevreden over maar houd er rekening mee dat je veel kapot gaat vallen etc.
Kleine wielen zijn leuk maar op een crossbaan soms minder handig, ligt er dus inderdaad een beetje aan wat je ermee wil doen.
ik heb nog een pitster pro gehad, echt wel deftig matieraal, onderhoud is echt gemakkelijk, zelf olie indoen, luchtfilter zelf kuisen met speciaal materiaal en ketting smeren.thomasmb schreef:Ben dus aan het kyken voor een mini crosser.
Een vriend van me verkoopt een Pittstar Pro 125 CC ; aan de crossers op DP is dit iets deftig ?
Hy is in superstaat : 2x met gereden , super goed onderhouden geweest.
Nog andere suggesties voor een ?
1000%(geen typo) gelijkZ@MAN schreef:hoezo koop je een pitbike voor het zelfde geld of m,ss iets meer koop je een 2 takt echte crosser is veel bruuter
Aha dus een "2 takt echte crosser" (WTF?) is veel "bruuter"?Z@MAN schreef:hoezo koop je een pitbike voor het zelfde geld of m,ss iets meer koop je een 2 takt echte crosser is veel bruuter
Nee chinese pitbikes en minibikes vallen na een tijdje uit elkaar, daarom kun je beter een echte crosser kopen, kunnen veel meer hebben, langere levensduur, onderhouds vriendelijker + je ziet er niet uit als een kamper van 10 die dat ding van zn ouders heeft gekregen.. En je kan gewoon een keer naar de crossbaan ermee(wel in belgie, nederland heb je soort van crosscertificaat nodig), je kan m eventueel wneer je 18 wordt ook nog op kenteken zetten.. Just my 2 cents..kevinv10 schreef:Aha dus een "2 takt echte crosser" (WTF?) is veel "bruuter"?Z@MAN schreef:hoezo koop je een pitbike voor het zelfde geld of m,ss iets meer koop je een 2 takt echte crosser is veel bruuter
Ligt dat er niet een beetje aan wat je ermee wil doen einstein?
Das een beetje tzelfde als met een DH fiets op een BMX baan gaan fietsen...
Anyways.
Onderhoud is zoals Hydro Pim al zei, gewoon zelf bijhouden dan is t goed te doen.
Waar ik op doelde is dat als je een beetje wild rijd en wild valt met dat ding dat er vanalles afbreekt enz. Koppelingshendel, kickstarter, voetsteuntjes, spatborden, ketting geleiders enz enz.
Zeker duurder aan onderhoud da een downhill fiets waarvan ik hooguit kapotte velgen hoef te vervangen buiten het gewone onderhoud.
Maarja tis maar net hoe je er mee rijd en hoe lomp je bent denk ik.
Geloof me een pitster is geen chinese rommel :ptijn schreef:1000%(geen typo) gelijkZ@MAN schreef:hoezo koop je een pitbike voor het zelfde geld of m,ss iets meer koop je een 2 takt echte crosser is veel bruuter
Ik zelf heb enige ervaring met crossen en ook die klote pitbike dingen. Mijn advies dr mee is ver van die chinese troep uit de buurt blijven. En als je genoeg neerteld op een goede pro pitbike te kopen kun je je beter een 125 2takt of 250viertakt echte crosser kopen, want hierop zie je nu eemaal een beetje uit als een retard...(ps geen ktm, is overrated, kawasaki ftw)
Ok, dan neem ik het uitelkaar vallen van die dingen terug, en dan heb je nog de volgende voordelen van een echte crosser tenopzichte van een pitbike:thomasmb schreef:Geloof me een pitster is geen chinese rommel :ptijn schreef:1000%(geen typo) gelijkZ@MAN schreef:hoezo koop je een pitbike voor het zelfde geld of m,ss iets meer koop je een 2 takt echte crosser is veel bruuter
Ik zelf heb enige ervaring met crossen en ook die klote pitbike dingen. Mijn advies dr mee is ver van die chinese troep uit de buurt blijven. En als je genoeg neerteld op een goede pro pitbike te kopen kun je je beter een 125 2takt of 250viertakt echte crosser kopen, want hierop zie je nu eemaal een beetje uit als een retard...(ps geen ktm, is overrated, kawasaki ftw)
Is race waardig en is 100% gemaakt in the usa
Het is geen massai of TUMPstar achtig ding