Dirty Pages Fotograven talk part 2!!!! The next roll
Moderator:Beheerders
Re: Foto Bekkenk in AD
Als ie nou die mensen op de achtergrond eraf gecropped had.... Had je 1. een rustige achtergrond en 2. het onderwerp niet in het midden. Maar wie ben ik...willem12 schreef: Zelfs de vader van het teamgenootje van mijn dochter, met wie ik zaterdags de hockeywedstrijden fotografeer en die zich op zondag vermomd als Sportplaat.nl weet nog een betere plaat te maken. Nog twee seconden wachten, afdrukken en hij kan zo in het AD......
Bij dit soort "fotografen" gaat het niet om HOE het op de foto staat maar OF het erop staat en hoeveel potentiele kopers erop staan.zonoskar schreef:Als ie nou die mensen op de achtergrond eraf gecropped had.... Had je 1. een rustige achtergrond en 2. het onderwerp niet in het midden. Maar wie ben ik...willem12 schreef: Zelfs de vader van het teamgenootje van mijn dochter, met wie ik zaterdags de hockeywedstrijden fotografeer en die zich op zondag vermomd als Sportplaat.nl weet nog een betere plaat te maken. Nog twee seconden wachten, afdrukken en hij kan zo in het AD......
dusssssssssss©
Ik heb deze foto toevalling gebruikt als voorbeeld. De fotograaf is idd niet bezig met het mooiste shot, maar bezig met een acceptabele herinneringsfoto. Maar dat doen er wel meer hier toch...? Egmond-Pier-Egmond in januari ??BOSS schreef: Bij dit soort "fotografen" gaat het niet om HOE het op de foto staat maar OF het erop staat en hoeveel potentiele kopers erop staan.
dusssssssssss©

Ook bij hem is het geen vetpot. Omzet - directe kosten - hardware - site = 0 geloof ik. Ik begreep van hem dat mountainbike foto's nog wel mee vallen. Populaire hardloop marathons zijn pas echt erg, daar staan 10 fotografen naast elkaar op een platform 3600 foto's per persoon per uur te maken, alle camera's met exact dezelfde timestamp, de memory cards worden uitgelezen en op een server gezet en door chinezen/vietnamezen voorzien van de juiste tags zodat 24h later de hardloper zijn foto kan zoeken aan de hand van startnummer. Welkom in de grote mensen produktie wereld.
9 januari een productiestraat inrichten ?
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

Van dit soort fotografie is bijna niet te leven, hoe groot de evenementen ook zijn.
Ik doe het dan ook puur voor de lol en alleen bij evenementen waarmee ik iets heb of die hier in de buurt plaatsvinden en waar veel "bekenden" van mij aan mee doen.
Bij EPE kies ik wel degelijk bewust een bepaalde lokatie uit, rekening houdend met voor mij belangrijke zaken waardoor de foto net even aardiger word dan de gemiddelde sportfotograaf.
Ik hoop altijd op barre omstandigheden, dan is er voor mij tenminste ook nog iets aan;
Een HvH-DH met NW 7 of EPE met dito wind kan je mij voor uit me bed bellen.
dusssssssss©
-
Ik heb nog een zgan Lowepro Primus AW rugzak te koop.

http://products.lowepro.com/product/Pri ... 995,14.htm
Deze rugzak heeft een perfecte pasvorm ideaal om je camera mee te nemen tijdens fiets tochten. De rugzak is voorzien van een raincover
De reden dat ik hem te koop aanbied is dat ik zelf te veel spullen heb aangeschaft
om alles in 1x mee te nemen.
Vraagprijs € 120,00 euro excl verzendkosten
De rugzak is in nieuwstaat
Ik had deze rugzak ook in het te koop gedeelte kunnen aanbieden aangezien de doelgroep in deze topic leek het mij beter om hem hier te posten.

http://products.lowepro.com/product/Pri ... 995,14.htm
Deze rugzak heeft een perfecte pasvorm ideaal om je camera mee te nemen tijdens fiets tochten. De rugzak is voorzien van een raincover
De reden dat ik hem te koop aanbied is dat ik zelf te veel spullen heb aangeschaft
om alles in 1x mee te nemen.
Vraagprijs € 120,00 euro excl verzendkosten
De rugzak is in nieuwstaat
Ik had deze rugzak ook in het te koop gedeelte kunnen aanbieden aangezien de doelgroep in deze topic leek het mij beter om hem hier te posten.
als je niet kan graven ga dan ook niet dirten
-
- Contacteer:
9 en 10 januari schijnt het spannend te worden volgens de organisatie.BOSS schreef: Ik hoop altijd op barre omstandigheden, dan is er voor mij tenminste ook nog iets aan;
Een HvH-DH met NW 7 of EPE met dito wind kan je mij voor uit me bed bellen.
dusssssssss©
Ik heb er weer zin in!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- Arnetteman
De muur is een ruwgestucte gipsvariant van Knauf in de kleuren levend wit van Histor en olifantgrijs van Sikkens. Opgebracht met een grove roller no. 24 en nagerold met een no. 36. Daarna behandeld met lijnzaadolie, opgebracht met smerige oude lappen van de lokale garage, voor een levendig effect.....mateis schreef: Heb je nog wat achtergrondinfo?

dussssssssss©
- Arnetteman
-
- Contacteer:
- Arnetteman
Fisheye is inmiddels verkocht, nu de Tamron nog weg, beetje euro's erbij en dan komt de 14-24 eraan.Arnetteman schreef:Iemand nog interesse in een Tamron 17-50 F2.8 met Nikon mount?
Ik heb mijn fisheye misschien op korte termijn verkocht.
Deze mag ook weg, beetje (boel) geld er weer bij en dan mag er wat mij betreft een Nikon 14-24 F2.8 komen.
PB me maar als je interesse hebt.
Hadden we het hier een tijdje geleden niet over autofocus performance ??
Deze sportfotograaf verwachtte veel van zijn Canon EOS-1D Mk4.....maar op de een of andere manier was hij wat teleurgesteld, met name toen hij hem vergeleek met een 51-punts autofocus systeem van een "ander" merk.
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_ ... 0048-10484
Je zou er bijna een fanboy van worden.
Deze sportfotograaf verwachtte veel van zijn Canon EOS-1D Mk4.....maar op de een of andere manier was hij wat teleurgesteld, met name toen hij hem vergeleek met een 51-punts autofocus systeem van een "ander" merk.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
het enige wat ik hierop kan zeggen is: neem er eens zelf eentje in de hand en vergelijk ze! Ik heb laatst een zaalvoetbalmatch gecovered in extreem slecht licht (iso 10000-12800) met de mark IV en damn dat ding is goedwillem12 schreef:Hadden we het hier een tijdje geleden niet over autofocus performance ??

ja idd,zaalvoetbal. Ik heb de mark 4 nu al even en het ding stelt me allesbehalve teleur! Ik denk eerder dat dit weer op het alom vaak ergerlijke gedoe over welk merk nu beter is. Een canon user zegt canon,een nikon user heeft het natuurlijk over nikon. En zo blijft het maar duren. Het toestel doet voor mij wat ik ervan had gehoopt dusja
Rob is een instituut, maar dat "andere" merk kwam ook niet geheel ongeschonden uit de strijd....willem12 schreef:Hadden we het hier een tijdje geleden niet over autofocus performance ??
Het zegt mij ook niet zo heel veel, er zijn zoveel variabele factoren;
-welk AF punt gebruik je
-hoe "contrastrijk" is je onderwerp op het punt waar je probeert scherp te stellen
dussssssss©
Laatst gewijzigd door BOSS op zo feb 21, 2010 12:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer: