Soundracer

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
BOSS
Contacteer:
Soundracer

Bericht door BOSS » wo mar 10, 2010 6:03 pm

DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo mar 10, 2010 9:31 pm

HILARISCH... ik zie wat verjaardagscadeautjes aankomen..:D

Hoe werkt het? Ik denk dat dat ding gewoon het voltage meet van je dynamo. Harder draaien is meer volts. Iemand een plausibeler idee?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Caramba

Bericht door Caramba » wo mar 10, 2010 9:43 pm

Haha prachtig!

Van de site:

How It Works
SoundRacer has a developed a special technology to sense and calculate the car engine rpm and produce the sounds of a powerful Super Sports Car engine. The sound changes as you drive and SoundRacer even increases the speed of the engine sound so that you can drive at a normal speed and still get a very exciting engine sound. See under Tips and Tricks in the User manual how you can change the rpm increase ratio.
SoundRacer detects the small signals from the alternator on the 12V system in the car, it does not use ignition pulses. That is why it also works on diesel cars. Manual or automatic transmission makes no differense for SoundRacer, it works on both types but of course the rpm responce is different on automatic transmission cars with hydraulic tourqe convertes, the rpm increases as soon as you press the gas pedal.

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo mar 10, 2010 10:08 pm

Tip voor dida: Eerst lezen en dan pas vragen stellen...

:shock:
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » za mar 13, 2010 12:48 pm

Wat kansloos, liever een goed muziekje uit de speakers tijdens het rijden.
Als ik echt V8 of V10 geluid in mijn auto wilde ervaren dan kocht ik wel een auto met een V8 of V10 motor.....als ik het geld er voor had uiteraard.

Mathijs-

Bericht door Mathijs- » zo mar 21, 2010 12:30 pm

whaha ja idd, grappig om een keer te zien maar het is net zo slap als al die tupperware tuning.
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011

Plaats reactie