Niet doen
Moderator:Beheerders
Moet zeggen dat die velgjes en die zee cranks toch wel mooi zijn.Smittie schreef:wat een clown... dit kreeg ik:
alles is nieuw. sorry ik dwing je toch niet alleen de as van achter is al 400 euro laten we maar niet over de rest praten het is gewoon een nieuwe fiets. er zitten allemaal nieuwe onderdelen van2012 en 2013 op.
Denk dat ie gewoon een superdure opbouw doet en hem voor nog meer verkoopt.( te veel!)
Alleen die witte banden...

cranks en wielen is inderdaad het enige wat recent is.... de rest is wel antiekBQDHFR schreef:Moet zeggen dat die velgjes en die zee cranks toch wel mooi zijn.Smittie schreef:wat een clown... dit kreeg ik:
alles is nieuw. sorry ik dwing je toch niet alleen de as van achter is al 400 euro laten we maar niet over de rest praten het is gewoon een nieuwe fiets. er zitten allemaal nieuwe onderdelen van2012 en 2013 op.
Denk dat ie gewoon een superdure opbouw doet en hem voor nog meer verkoopt.( te veel!)
Alleen die witte banden...

Mailtje van mij over de bighit:
>
> Hallo!
>
> Je big hit is een leuke fiets, rijdt zelf op hetzelfde frame.
> Je bike is ook redelijk hetzelfde afgemonteerd als mijne.
> Moet toch zeggen dat buiten je voorvork zo een beetje al jouw onderdelen nieuwer zijn.
> Alleen jammer van je banden,je stuur en je voorvork, die staan echt niet mooi!
> Mijn punt is, je vraagt veel te veel voor die fiets!
> Je hebt natuurlijk heel wat geld in alles gestoken, bijvoorbeeld die 2012/2013 zee's, saint remmen en dt swissjes.
> Ik geloof dat je duur uitkomt, maar 2000 vang je er echt niet voor,
> Ik moest er wel om lachen eigenlijk, ik kocht een jaar geleden dezelfde big hit voor 650, daarna nieuwe vork + demper en nog wat spulletjes, zit nu op de 800 euro met dezelfde afmontage (ongeveer)
> Kortom, vraag een stuk minder, (en koop zwarte banden en een ander stuur!)
>
> Succes, en de groeten.
En zijn reactie:
dankje ja ik ik ben dom geweest met de onderdelen fietsen winkels hebben me genaaid aleen me as kost all 370euro maar ik zal wel zaken groeten
Nu heeft hij de prijs met 1000 verlaagd!
>
> Hallo!
>
> Je big hit is een leuke fiets, rijdt zelf op hetzelfde frame.
> Je bike is ook redelijk hetzelfde afgemonteerd als mijne.
> Moet toch zeggen dat buiten je voorvork zo een beetje al jouw onderdelen nieuwer zijn.
> Alleen jammer van je banden,je stuur en je voorvork, die staan echt niet mooi!
> Mijn punt is, je vraagt veel te veel voor die fiets!
> Je hebt natuurlijk heel wat geld in alles gestoken, bijvoorbeeld die 2012/2013 zee's, saint remmen en dt swissjes.
> Ik geloof dat je duur uitkomt, maar 2000 vang je er echt niet voor,
> Ik moest er wel om lachen eigenlijk, ik kocht een jaar geleden dezelfde big hit voor 650, daarna nieuwe vork + demper en nog wat spulletjes, zit nu op de 800 euro met dezelfde afmontage (ongeveer)
> Kortom, vraag een stuk minder, (en koop zwarte banden en een ander stuur!)
>
> Succes, en de groeten.
En zijn reactie:
dankje ja ik ik ben dom geweest met de onderdelen fietsen winkels hebben me genaaid aleen me as kost all 370euro maar ik zal wel zaken groeten
Nu heeft hij de prijs met 1000 verlaagd!

-