Re:De auto van de biker 3, het vervolg
Moderator:Beheerders
-
Ok, dit topic kan een slotje op. Dat is wel een heel vette combo.
waarom een slotje dit vind ik echt wel cool hoor gewoon auot"s laten zien en praten erover
Ik wil ook zo"n foes,dat is nu een vette bike

trial is cool schreef:
waarom een slotje dit vind ik echt wel cool hoor gewoon auot"s laten zien en praten erover
tuurlijk is het leuk maar de laatste fiets/auto combo is toch onverslaanbaar?dus dat maakt dit topic eigenlijk overbodig ;D ;D ;D
-
trial is cool schreef:
je moet niet alles wat op internet, in de krant staat en op tv uitgezonden wordt geloven of serieus nemen.
ja maar tog zou het wel zonde zijn als hier een slotje op zzal komen want dit vind ik wel een van de leukste onderwerpen
in plaats van een auto; m"n motor

Ja leuk maar dan kan je fiets toch niet mee??? ;D ;D
Vet!!!!
Specs!!!
En
Copy that!!!!
Specs!!!
En
ik moet zeggen dat ik van een duc een hardere piemel krijgt dan van een opgevoerde kever coupe
Copy that!!!!
-
aap met een B schreef:
ik moet zeggen dat ik van een duc een hardere piemel krijgt dan van een opgevoerde kever coupe
Uncopy that!
die fiets kost zeker meer !!! ;D ;D ;Djojo schreef:![]()
edit: bijna zeker....

allicht one schreef:
[aap met een B schreef:
Uncopy that!
Smaak he...
Jij wel dan van een kever?
Dn Helle schreef:
Vet!!!!
Specs!!!
Enik moet zeggen dat ik van een duc een hardere piemel krijgt dan van een opgevoerde kever coupe
Copy that!!!!
motor is: fzr 1000 exup uut "93"
gepolijst frame en wielen(was mat grijs)
COBRA not legal einddemper(op foto nog met DEVIL)
BEAR superbikestuur
achter 8 cm opgehoogt
opnieuw overgespoten met porscheblauw-metallic ;D
kuipdelen van freese streetfighter
buddy van voren ingekort
K&N filters en Dynojet stage 1
Nixx geen stickerwerk(alleen klein Yamaha embleem)
Top meer dan 200 maar dan waai je er toch af! ;D
verder nog wat kleine dingen in de planning maar dat zien we wel
-
Volgens mij doelde hij met een kever op een porsche 911 turbo, daar rijd ik idd heel veel liever in rond dan op een duca.Dn Helle schreef: [allicht one schreef: [Uncopy that!aap met een B schreef: ik moet zeggen dat ik van een duc een hardere piemel krijgt dan van een opgevoerde kever coupe
Smaak he...
Is lang zo leuk niet als de mini versie,enne kan ie de pickup van de buren niet lenen (ga ervan uit dat de pickup een andere eigenaar heeft dan de smart,anders is iemand wel redelijk dom bezig ;D ;D ;D)
allicht one schreef:
[Dn Helle schreef:
[allicht one schreef:
[
Uncopy that!
Smaak he...
Volgens mij doelde hij met een kever op een porsche 911 turbo, daar rijd ik idd heel veel liever in rond dan op een duca.
Discussiepunt... Ook voor mij... Kiezen tussen porsche en ducati is moeilijk, heel moeilijk!!
roadkill schreef:
Is lang zo leuk niet als de mini versie,enne kan ie de pickup van de buren niet lenen (ga ervan uit dat de pickup een andere eigenaar heeft dan de smart,anders is iemand wel redelijk dom bezig ;D ;D ;D)
Bikes op de smart, smart op de amerikaan en gáán!
ik zie het probleem nie zo als je geld heb voor een porsche dan hebbie waarschijnlijk ook wel geld om er een duc bij te hebben
tim001 schreef:
ik zie het probleem nie zo als je geld heb voor een porsche dan hebbie waarschijnlijk ook wel geld om er een duc bij te hebben
Behalve als je krom hebt gelegen voor die porsch

okee okee ;D heb geen geld voor bijde duse helaas
ene persoonlijk heb ik liever deze
mooi pk/kilo verhouding
ene persoonlijk heb ik liever deze

het is alleen geen mooie combi, zo"n mooie tempramentvolle italiaanse rammelfiets (positief bedoeld) en zo"n saaie duitse perfecte juppenbak (negatief bedoeld).tim001 schreef:
B.t.w
ik rij 1:8 op gas.
kopen jullie maar snelle bolides die flink zuipen, ik ben elke keer weer blij als ik bij de pomp sta
noue als jij 1op8 rijd op gas wat voorn auto hebbie dan amirikaan ofzo??
Hoezo????
T is algemeen bekent dat t verbruik van een auto op gas hoger is dan het verbruik van een auto op benzine. Alleen omdat de kosten voor gas zo laag zijn is t nog steeds voordeliger om daar op te rijden. (MITS blablabla uiteraard)
grtz
T is algemeen bekent dat t verbruik van een auto op gas hoger is dan het verbruik van een auto op benzine. Alleen omdat de kosten voor gas zo laag zijn is t nog steeds voordeliger om daar op te rijden. (MITS blablabla uiteraard)
grtz