Levensmoe of trucage?
Moderator:Beheerders
Re:Levensmoe of trucage?
Bus is volgens mij harstikke leeg. Volgens mij heb ik dit filmpje al eens vaker gezien.
De kwaliteit van de bus en de eerder voorbij rijdende auto zijn trouwens wel van belabberde kwaliteit als je het vergelijkt met die op de achtergrond, maar dat kan natuurlijk ook door het rijden komen.
De kwaliteit van de bus en de eerder voorbij rijdende auto zijn trouwens wel van belabberde kwaliteit als je het vergelijkt met die op de achtergrond, maar dat kan natuurlijk ook door het rijden komen.
- Xircuit
- Contacteer:
bull shit.
-
mensen zet m eens op pauze als hij ligt dan zie je ligt tussen zijn schaduw en die van de bus hij ligt er dus naast ....sorry voor t verpesten ik kende het filmpje al ;D
Morphineman schreef:
mensen zet m eens op pauze als hij ligt dan zie je ligt tussen zijn schaduw en die van de bus hij ligt er dus naast ....sorry voor t verpesten ik kende het filmpje al ;D
ik denk dat je idd gelijk hebt

opisch bedrog
dusssss©
Klopt hij ligt gewoon aan de andere kant van de bus, ziet er overgins wel leuk uit ;D
-
t zijn meerdere lagen over mekaar kijk maar frame voor frame, op een gegeven moment klopt die paal niet echt meer