Wie heeft er wel eens wat bij www.actionsports.de besteld.
En wat is jullie ervaring er mee.
Ik heb het niet zo op het vooruit betalen wat je moet doen,
Graag jullie reactie.
Ervaring met webwinkel www.actionsports.de
Moderator:Beheerders
Re:Ervaring met webwinkel www.actionsports.de
Heel goede zaak, aardige gasten (via e-mail). Ik heb daar mijn wielen gekocht, gewoon geld (aangetekend) in een envelop versturen...
Een hele prettige en zeer betrouwbare zaak. Levering duurt wel eens een paar dagen langer als verwacht, maar nooit overdreven lang. Ik betaal altijd per creditcard. No problem.

Kan je ook via de bank betalen door het over te maken zo ja gewoon je bestellings nummer vermelden ???.
Dat zou ik niet doen, geld overmaken naar het buitenland via je bank is echt niet leuk (moeilijk voor elkaar te krijgen + allerlei extra geld dat je ervoor moet betalen).
Geld overmaken naar een land binnen de EU is gratis!
Je moet alleen even het IBAN-nummer van de ontvangende partij opzoeken. En dan krijg je ook ineens het BIC-nummer.
Ik heb al overschrijvingen naar Nederland gedaan en omgekeerd. Nog geen problemen mee gehad, "t is even snel (of een dag langer) als een binnenlandse overschrijving.
Je moet alleen even het IBAN-nummer van de ontvangende partij opzoeken. En dan krijg je ook ineens het BIC-nummer.
Ik heb al overschrijvingen naar Nederland gedaan en omgekeerd. Nog geen problemen mee gehad, "t is even snel (of een dag langer) als een binnenlandse overschrijving.