Triple suspension!
Moderator:Beheerders
- dobbel our zero
-
Re:Triple suspension!
Een veer op een veer is volgens mij het domste wat je kan doen ... tenzij je onderzoek doet naar dynamisch gedrag ofzo ::)
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Merk derailleur,
Banden met rijrichting,
In het midden, monovering, instelbaar op gewicht,
Koehoorngrepen op het stuur,
Veiligheids-standaard, voor ongewild omvallen.

ze zouden al die handelaren moeten stenigen...
je krijgt dan van die mensen die met zo"n fiets naar de LBS gaan om hem te laten repareren voor meer poen dan dat ding waard is............
als ik LBS eigenaar zou zijn en er zou zo"n pipo met zo"n kermisatractie langskomen zou ik "r zo de betonschaar in zetten.........
....zo grapjas....hier heb je dat ding weer terug zoals ie hoort te zijn
je krijgt dan van die mensen die met zo"n fiets naar de LBS gaan om hem te laten repareren voor meer poen dan dat ding waard is............
als ik LBS eigenaar zou zijn en er zou zo"n pipo met zo"n kermisatractie langskomen zou ik "r zo de betonschaar in zetten.........
....zo grapjas....hier heb je dat ding weer terug zoals ie hoort te zijn
Veiligheids-standaard, voor ongewild omvallen?
Wat mag je dan nog van een (gewone) standaard verwachten
Versnellingen in handvaten geïntrigeerd?
???
Tommy
Wat mag je dan nog van een (gewone) standaard verwachten
Versnellingen in handvaten geïntrigeerd?
???
Tommy
jahhh....we zijn geïntrigeerd door de versnellingen die IN de handvaten zitten....ja..ja...
-
not of je gewild je fiets om laat vallen ::) ::)
GTLTS schreef:
jahhh....we zijn geïntrigeerd door de versnellingen die IN de handvaten zitten....ja..ja...
handvaten
Tommy
asphaltdude on ice schreef:Banden met rijrichting
Enkel geschikt om mee VOORUIT te rijden ...
Tommy schreef:
[GTLTS schreef:
handvaten
Tommy
Handvatten idd... maar "t is wel ongeveer het lelijkste meervoud wat we kennen in de Nederlandse taal
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Tommy schreef:
[GTLTS schreef:
handvaten
Tommy
Wat in het handvat zit verzuurt niet. Je benen daarentegen.....
-
hoeveel impalas dat er bij mlij in de buurt rondrijden en die denken dus dat die fiets echt goed is he
Gelukkig kost ie niet te veel :P
[glow=red,2,300]Nieuw in doos!!!![/glow]NIEUW IN DOOS!!!! nieuwe schitterende downhill fiets van het merk impala. volledig SHIMANO afgemonteerd nu voor maar 150,-!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHa uhm? o ja! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
dat die advertenties toegelaten worden ik woon zelf in de ardennen en zie wel eens een nederlands gezinnetje met zo"n fiets op de caravan gebonden. dan denk ik bij mezelf als dat maar goed afloopt...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHa uhm? o ja! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
dat die advertenties toegelaten worden ik woon zelf in de ardennen en zie wel eens een nederlands gezinnetje met zo"n fiets op de caravan gebonden. dan denk ik bij mezelf als dat maar goed afloopt...