Best ziek
Moderator:Beheerders
Re:Best ziek
Wil ik ook wel eens proberen op zo"n matra ofzoiets, alleen dan wel met integraal helm, bodyarmor , scheen en kniebescherming, protecting pants, tok, bitje, elleboogbeschermers, niergordel en een brace... ;D
owjah en ook nog wat kussen op de grond waar ik dan land :P
Dan ben ik paraat om een drop van +2 meter op zo"n fiets te doen....
Vraag me wel af hoeveel zo"n fiets kan hebben? ??? metertje
owjah en ook nog wat kussen op de grond waar ik dan land :P
Dan ben ik paraat om een drop van +2 meter op zo"n fiets te doen....
Vraag me wel af hoeveel zo"n fiets kan hebben? ??? metertje

Ik ben het zo bereid te doen, als ik maar niet voor de gevolgen opdraai.
-
aaargh neeeee, niet in den haag, tis een schande
effe serieus jonges, dat je wil beginnen met biken...ok, respect
maar ZET NIET JE BEGINNERS FOTO"S OP PINKBIKE!
ik schaam me ervoor, ik kom zelf uit denhaag, en we hebben al geen goed imago, maar zo wordt het alleen maar slechter!
ik had die pics op pinkbike gezien en ik had een mailtje gestuurd dat het echt niet kon, maar ik ga een keertje met die gast biken, doe ik een stairgap en dan ga ik kijken wat hij zegt....
ride on,
kevin
ik schaam me ervoor, ik kom zelf uit denhaag, en we hebben al geen goed imago, maar zo wordt het alleen maar slechter!
ik had die pics op pinkbike gezien en ik had een mailtje gestuurd dat het echt niet kon, maar ik ga een keertje met die gast biken, doe ik een stairgap en dan ga ik kijken wat hij zegt....
ride on,
kevin
dude ride on!
Hij moet het toch ook nog leren zoals jij het ooit ook leerde? Laat hem dan lekker pics posten...
Hij moet het toch ook nog leren zoals jij het ooit ook leerde? Laat hem dan lekker pics posten...
crazy kevin schreef:
ride on,
kevin
Laat ons anders ff wat van je stairgaps zien mr pro freerider, kunnen wij ook ff lachen. Laat die gast gewoon zijn pics posten op pinkbike al doet hij een drop van 20 cm.
Niet iedereen is zo goed als jou ::)
Hij durft wel tenminste...
Maar toch weer GEEN HELM!!!
waarom toch? Is dat cool?
Maar toch weer GEEN HELM!!!
waarom toch? Is dat cool?
-
bewerkt en gefilmt door mij,Dude. schreef: [Laat ons anders ff wat van je stairgaps zien mr pro freerider, kunnen wij ook ff lachen. Laat die gast gewoon zijn pics posten op pinkbike al doet hij een drop van 20 cm.crazy kevin schreef: effe serieus jonges, dat je wil beginnen met biken...ok, respect
ride on,
kevin
http://www.eengoedidee.nl/parsefiles/?t ... airgap.mpg
Dude. schreef:
[crazy kevin schreef:
ride on,
kevin
Laat ons anders ff wat van je stairgaps zien mr pro freerider, kunnen wij ook ff lachen. Laat die gast gewoon zijn pics posten op pinkbike al doet hij een drop van 20 cm.
Maar je gaat die pics toch niet op pinkbike zetten, tuurlijk mag ie fietsen zoals ie nu fietst en ik ben ook zo begonnen, maar zet het dan aub niet op pb!!
Heej kevin waar is die Stairgap?
hij ziet er een stuk beter uit dan die aan de achterkant van de Zwolsestraat, ga je die nog proberen??

hij ziet er een stuk beter uit dan die aan de achterkant van de Zwolsestraat, ga je die nog proberen??
RICO schreef:
Maar je gaat die pics toch niet op pinkbike zetten, tuurlijk mag ie fietsen zoals ie nu fietst en ik ben ook zo begonnen, maar zet het dan aub niet op pb!!
Want? Al zet ie zijn opoefiets op PinkBike dat moet ie GODVERDOMME toch zelf weten, fokkin idiot.
-
Rodger schreef:
[RICO schreef:
Want? Al zet ie zijn opoefiets op PinkBike dat moet ie GODVERDOMME toch zelf weten, fokkin idiot.
rustig gast, dit is een forum daar geef je meningen
Zeg nou niks meer rodg. Volgens mij hebben we hier te maken met echte "hardcore" bikers man, ze hebben vast sponsoren enzo en ze hebben alle recht om voor niet pro"s te bepalen wat zij wel en niet op pinkbike mogen posten...
*zucht
*zucht
Oeeeh, ik wordt helemaal bang van je rodger, stoere jongen ::)
He snotneuzen beter posten jullie zulke onzin op pinkbike ofzo. Dat is meer van jullie niveau...
Kiek maar uut... die Dude en Rodger zijn de linkste van heel dp.....
Ik hou ze in ieder geval te vriend! Daarom heb ik ook donderdag met rodger zn vrouw afgesproken, om die ook te vriend te houden
Ik hou ze in ieder geval te vriend! Daarom heb ik ook donderdag met rodger zn vrouw afgesproken, om die ook te vriend te houden

RICO schreef:
Jij mag mij stoer noemen hoor knul, wat jij wil.
Alleen haal ik het niet in mijn hersens om te bepalen wat wel en wat niet
op pinkbike gezet kan worden, dat maakt iedereen zeker toch zelf uit, of
zie ik het nu helemaal verkeerd en bepaal jij dat?
@ flippie flink, als die mening nu eens goed onderbouwd is dan heb ik er vrede mee.
Er staat alleen maar dat ie dat beter niet kan doen en dan denk ik, who the neuk are
you om dat even te bepalen voor een ander?
Heeee Ouwe Baas,
Je gaat weer lekker.
Greetz,
Jeroen
On Topic
Ik vind het wel ontzettend coole foto´s die van die Crashes!!
Beter dat iedereen gewoon foto´s gaat posten van dat je op je bek gaat.
Veel leuker dan dingen die goed gaan...
On topic mode off.
Hee Kevin,
Hoest met je Nicolai???
En wanneer heb je dan afgesproken??
Misschien dat ik ook wel weer eens in Den Haag wil gaan knallen.
Greetz,
Jeroen (ik was bij B2B toen je je schatje op ging halen.
Je gaat weer lekker.
Greetz,
Jeroen
On Topic
Ik vind het wel ontzettend coole foto´s die van die Crashes!!
Beter dat iedereen gewoon foto´s gaat posten van dat je op je bek gaat.
Veel leuker dan dingen die goed gaan...
On topic mode off.
Hee Kevin,
Hoest met je Nicolai???
En wanneer heb je dan afgesproken??
Misschien dat ik ook wel weer eens in Den Haag wil gaan knallen.
Greetz,
Jeroen (ik was bij B2B toen je je schatje op ging halen.
Rodger schreef:
[RICO schreef:
Jij mag mij stoer noemen hoor knul, wat jij wil.
Alleen haal ik het niet in mijn hersens om te bepalen wat wel en wat niet
op pinkbike gezet kan worden, dat maakt iedereen zeker toch zelf uit, of
zie ik het nu helemaal verkeerd en bepaal jij dat?
@ flippie flink, als die mening nu eens goed onderbouwd is dan heb ik er vrede mee.
Er staat alleen maar dat ie dat beter niet kan doen en dan denk ik, who the neuk are
you om dat even te bepalen voor een ander?
Nee, daar heb je zeker gelijk in maar ik vind t nutteloos als je pics gaat plaatsen die tog niemand boeiend vind net als heel veel van die stomme canadezen die egt nutteloze pics plaatsen waarbij ze van een stoeprandje rijden.
Verder bied ik mijn excuses aan

RICO schreef:
Nee, daar heb je zeker gelijk in maar ik vind t nutteloos als je pics gaat plaatsen die tog niemand boeiend vind net als heel veel van die stomme canadezen die egt nutteloze pics plaatsen waarbij ze van een stoeprandje rijden.
Och, ieder zijn ding, als ze dat nou leuk vinden, PinkBike biedt aan om foto"s te uploaden,
ze hebben nergens geschreven dat zulke foto"s niet mogen.
[
RICO schreef:
Verder bied ik mijn excuses aanzodat t weer gezellig verder kan gaan.
Is voor mij niet nodig, ik wil alleen maar kwijt dat iedereen dat zelf moet bepalen
welke foto"s ze moeten uploaden, is ons pakkie an niet, hebben wij niets over
te zeggen. Hoe goed en/of hoe slecht we ook wel niet denken te zijn met bike"n.
Maar ik sluit mij volledig aan bij je laatste zin, gezellig verder gaan.
Ik kan me ook wel vinden in de woorden van surfstad, pics van crashes kunnen
ook heel leuk zijn!
Hee Rodger, nou moet je kappuh hoor!!
Het eens zijn met mij?????????
En ouwe wanneer kom je weer eens fridayevening fietsen???
Het eens zijn met mij?????????
En ouwe wanneer kom je weer eens fridayevening fietsen???
ej mensen, kom op we hoeven elkaar niet te gaan lopen zwart maken, dit slaat echt nergens op.
ik vind die foto"s van die gast lame, maar niets meer of niets minder.
ik vind het alleen jammer dat als mensen naar die foto"s kijken, ze een totaal verkeerd beeld krijgen. maar dat vind IK
ik zeg ook niet dat die jonge de foto"s niet MAG posten ofzo.
is alleen mijn mening....damn als ik had verwacht dat het zo veel bullshit zou starten had ik gewoon mijn bek gehouden.
en trouwens, ""Dude"" en ""rodger"" download dat stairgappie maar, en laten we een keertje met z"n allen een keertje in denhaag gaan biken.
en surfstad, we moetten SNEL een keertje gaan biken en dan kan jij je oordeel over mij geven en natuurlijk (waar het allemaal om draait) LOL HEBBEN....
ride on, and cut the bullshit
kevin
ik vind die foto"s van die gast lame, maar niets meer of niets minder.
ik vind het alleen jammer dat als mensen naar die foto"s kijken, ze een totaal verkeerd beeld krijgen. maar dat vind IK
ik zeg ook niet dat die jonge de foto"s niet MAG posten ofzo.
is alleen mijn mening....damn als ik had verwacht dat het zo veel bullshit zou starten had ik gewoon mijn bek gehouden.
en trouwens, ""Dude"" en ""rodger"" download dat stairgappie maar, en laten we een keertje met z"n allen een keertje in denhaag gaan biken.
en surfstad, we moetten SNEL een keertje gaan biken en dan kan jij je oordeel over mij geven en natuurlijk (waar het allemaal om draait) LOL HEBBEN....
ride on, and cut the bullshit
kevin
Over dat stairgap filmpie , er staat dat tie is gewist of heb je hem verplaatst.
Dacht bij de weg trouwens dat dit topic niet zo veel ophef veroorzaakte ;D
Dacht bij de weg trouwens dat dit topic niet zo veel ophef veroorzaakte ;D